maximale hoogte skiegebied....??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bezigbijtje, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Wij gaan a.s. januari op wintersport ik ben dan (als alles goed blijft gaan) ruim 5 maanden zwanger. We gaan naar zell am ziller in oostenrijk. Op intenet heb ik kunnen dat dit op 580meter hoogte ligt.

Is dit toegestaan?

Ik weet namelijk dat iemand anders exht niet hoger als .... mocht ivm de druk dan. Maar weet niet meer wat het max. toegestane is...;)

iemand een idee?

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik geloof 2500 meter. Nog hoger kan ook niet direct kwaad, maar dit heb ik gelezen in een gids over bergwandelngen op vakantie in schotland.

3. Bri

Bri Niet meer actief

580 m is écht geen probleem. Slapen hoger dan 2500 m zou ik even niet doen, aangezien je daar niet aan gewend bent.

4. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Zou me niet druk maken over de hoogte, wel eerder over het skiën. Waarschijnlijk ben je een geoefend skiër, anders zou je niet op vakantie vertrekken als je vijf maand zwanger bent maar toch blijft het een gevaarlijke sport. Je hoeft daarom zelf nog niet te vallen maar denk bijvoorbeeld eens aan een beginnende skiër die je omver maait. Je kan op je buik vallen, vallen en iets aan je bekken oplopen, ... Nu doet iedereen natuurlijk waar hij of zij zich goed bij voelt. Maar mijn mening als sportleerkracht en instructeur skiën is dat je deze sport beter niet meer beoefent. Je kan natuurlijk nog altijd meegaan en van de zon genieten, flinke wandelingen maken, langlaufen, ...

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    tnx meiden, ik kan zelf niet skieeen dus ga mee voor de gezelligheid.... denk dat ik dan wel beneden blijven ipv mee naar het skigebied... (jammer!!) altijd wel zo gezellig.

xxx

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik ben met 10-11 weken ook op 3250 m geweest.
    Dorpje waar wij zaten lag op 600m, nergens last van gehad.

7. liefprinsesje

liefprinsesje Actief lid

19 okt 2010
    239
    0
    0
    Ik heb afgelopen maart hetzelfde gehad. Verblijven dus slapen op minder dan 1500mtr en je mag max 15min hoger dan 2500mtr zijn..Ik heb dit met mijn gyn overlegd...

Deel Deze Pagina