Gwahaa, zou mij man niet blij mee zijn! Die kust trouwens ook goed, maar dat vriendje dat ik had uit donker Afrika toen ik 17 was, daar kan geen blanke aan tippen!
Waarschijnlijk niet verslavend genoeg geweest die afrikaan dan Ze zeggen toch altijd, once u go black, u never go back
bleek uiteindelijk een commerciele publiciteitsstunt te zijn, om het product nieuw leven in te blazen. Het is ze wel gelukt moet ik zeggen..
Gwahaa, was een exchange student, hij moest terug. Vond niet lang daarna de liefde van mijn leven. Heb jij een negerman?
Dat is nou jammer Nee grapje, maar liefde van je leven, zo hoort het te zijn Ja mijn man is een neger idd whahaah Maar dan van de antillen, dus geen echte neger. Echte negers zijn idd afrikanen.
Aah een echte fop neger, die zijn leeeeuk... althans niet als het een nederlander is, die moeten zich niet voor doen als negers dan kan ik me inbeelden dat mensen dat als discriminatie zien
Yess....maar hij is gewoon een Nederlander hoor, net als alle Nederlanders die in Nederland wonen Je bedoelt een verkaaste?
Fopneger proest! Hoe heet dat dan officieel? Een kleurling? Ik had zo'n hele zwarte man uit diep donker Afrika, maaruh ik ga NU koken!
Hahahha ja ik ken ze....mijn jeugdliefde was een senegalees, was toen ook 19. Mijn eerste ervaring met een neger, sindsdien verkocht Maar moet zeggen dat mijn vriend ook heel donker is, scheelt niet veel met een afrikaan. Want de meeste denken dat hij een afrikaan is. Maar ja op de antillen heb je ook blanke mensen met antilliaans bloed.
mwah... nouw k hoef ze niet klein maar dat vond ik echt te, ik hou t mooi op me hollandse mannetje maar goed... negerzoenen hih!!