baby born huilt niet grrrgrgrrrgr...........

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by engels1, Aug 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. engels1

engels1 Nieuw lid

Aug 9, 2009
    3
    0
    0
    dedemsvaart
    Mijn dochter van bijna 3 heeft gister een babyborn gekregen. hij moet kunnen plassen, eten en huilen. ik ben gisteravond de hele avond met die pop bezig geweest omdat ie niet huilt. Je moet hem eerst laten vollopen met water middels het drinkflesje. Alles wat ik wer in gooi komt er net zo hard weer van onderen uit. Nu staat er wel in beschrijving dat als ie ligt gaat ie plassen. Ik houd hem recht op met het flesje en nog loopt alles eruit......
    Ik weet het niet meer. Heeft iemand dezelde ervaring en natuurlijk de gouden tip voor ons probleem.

2. gemke

gemke Niet meer actief

ik zou terug gaan naar de winkel met de boodschap dat ie gewoon niet werkt naar behoren en dat je een goede wil

3. lianne21

lianne21 Actief lid

Jul 21, 2009
    435
    0
    0
    Inderdaad terug gaan naar de winkel! wel lekker rustig dat die niet huilt. Hahah grapje. Sorry kon het niet laten:)

4. angel81

angel81 Bekend lid

Apr 10, 2007
    920
    0
    0
    grappig, want de baby born van mijn dochter huilt ook niet en heb alles vol gegooid. Ben niet terug gegaan naar de winkel of er zo wie zo achteraan gegaan omdat ze nu nog te klein is om het te snappen dus speelt ze alleen met de luier en zo! Maar ik ben inderdaad wel benieuwd of er een gouden tip is...

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    hij huilt wel hoor, je moet vrij hard in het linker armpje krijpen. het meeste water loopt eruit maar een gedeelte wordt opgeslaan in een appart resorvair (of zoiets) en die zou wel tot de nok vol zitten bij die pop van jullie haha.

dus flink knijpen daar gaat elke baby van huilen ook baby born :)

6. angel81

angel81 Bekend lid

Apr 10, 2007
    920
    0
    0
    #6 angel81, Aug 21, 2009
    Last edited: Aug 21, 2009
    Hahahahaha, nou zal die pop eens even flink onder handen nemen;)!!!

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    en kan hij huilen :)

Share This Page