huilen en nog eens huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door music4life, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

:cry: vanacht weer heel de nacht op gelopen met de kleine,,,ze begon om 20:30 en stopte om 03"30 het was tegen het krijsen aan,, krampjes? maar dan moet ze dat overdag toch ook hebben? we mochten haar voeding wel ophogen van 90 cc naar 110 cc en deze drinkt ze lekker op ,,,je word er zo moedeloos van he,,,je weet niet wat er is,, :cry:

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Hier ook krampjes al geef ik bv, tip: leg haar op de buik op jouw buik... meestal worden ze dan rustiger ;) en zo heb ik nog ff met hem kunnen slapen ;)

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Roos heeft ook lekker de eerste 3 weken op mijn buik geslapen vond ze heerlijk wat ook goed helpt als je kind vaak krampen heeft de voeding te roeren langzaam met een lepel zonder te veel schuim te maken zo krijgen ze nog minder lucht binnen

4. music4life

music4life Niet meer actief

hmm ok,,,ja ze is gister ook in mn armen in slaap gevallen.,, ik durfde alleen zelf niet te slapen ben zo bang dat ik haar laat vallen ofz

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    wat ik deed was roos op me buik leggen en onder haarvoetjes het midden van de voedingskussen de uieinde zo langs mijn zij naar boven zodat daar me armen op konden leunen
    Dat ging hier hartsikke goed

Deel Deze Pagina