De lamaze pond motion gym! Met een motortje waarbij de bogen bewegen. De speeltjes hebben verschillende dingetjes zoals een spiegel of het kraakt. Twee muziekjes die je kunt afspelen
Hemelse speelgym van lamaze. Ook met 2 bewegende bogen. Onwijs veel plezier van, wordt elke dag meerdere keren gebruikt.
Hier eentje van de prenatal. De speeltjes die er aan zaten vindt hij nog steeds heel erg leuk. DE babygym was minder een succes. Hij schopte hem opzij en zat er in verstrikt. Hij was misschien wat te wild ofzo. Hier een heel groot succes een houten boxhanger. HEel simpel, maar daar speelt hij nog steeds mee. van de houtwagen.nl
Wil je een speelkleed of een babygym? Wij hebben een houten babygym, hij is helemaal blij aks we die boven hem neer zetten. Kan daar echt heerlijk mee spelen. Alle plastice vond ik zo schreeuwerig eruit zien, dus deze gekocht. Het is er een van primi passi. Zijn niet heel duur in aanschaf.
Die is leuk! Ik ben ook helemaal om. Al dat schreeuwerige speelgoed spreekt hier helemaal niet aan! Houten speelgoed met kraaltjes e.d. zijn favoriet. (en staat mooi in huis )
Je moet het geld willen uitgeven maar ik heb ook een houten van lilliputiens (mijn dochters en mijn lievelingsmerk qua speelgoed)! Hij heet safariboog. Je kunt alles eraf halen en als los speelgoed gebruiken. Je kunt de boog in 2 hoogtes verstellen en je kunt zelf bepalen hoeveel speelgoed je eraan hangt. Ook kun je de hoogte van he speelgoed zelf instellen! speelboog safari lilliputiens - Google zoeken