Liefhebbers van Gooische vrouwen vinden dit misschien ook wel wat. Martin Morero en Tante Cor ontvangen elke week twee BNers in hun vakantievilla. De twee populaire karakters uit de succesvolle dramaserie Gooische Vrouwen leggen hun gasten op geheel eigen wijze in de watten tijdens een onvergetelijke logeerpartij. Martin en zijn tante zijn dol op het spelen van spelletjes en verzinnen de meest gekke activiteiten. Maar de open en goudeerlijke benadering van Martin Morero, in combinatie met de hartverwarmende gastvrijheid van Tante Cor, leiden ook tot openhartige gesprekken. De twee kunnen zich uitspraken en vragen veroorloven die de meest doorgewinterde presentator niet zou durven stellen. Nah, ik kijk 27 aug in ieder geval! Wie nog meer?
Ik ook ! Ben benieuwd of het wat is. Komen igg weer mooie progammas op tv dinsdag barbies baby ook dat wil ik zien
Haha, eerste aflevering maar eens kijken, en dan zien of we verder gaan kijken. Er komt zooooveeeeel de komende tijd!
Dit doet me gelijk denken aan villa felderhof. Een villa en bekende Nederlanders! Of is het toch wat anders? Los van dat trekt het me niet zo dus ga ook niet kijken.
Ik heb deze vakantie alle afleveringen van GV bekeken (dacht altijd dat ik het niets zou vinden maar ik bleek het erg leuk te vinden!) Dus ik ga wel kijken. Ik vond hem steeds leuker en liever worden naar het einde toe, en hij werd ook steeds raarder vond ik.
Jup, staat al voorgeprogrammeerd dus springt om half 9 over op de villa. Ik moet altijd zo vreselijk lachen om Peter Paul Müller. In welk programma hij ook voorbij vliegt.
Tsja wat is de conclusie... Het is niet met zo leuk als Gooische vrouwen. Maar er zitten wel leuke momentjes tussen. Lange Frans spreekt me niet zo aan dus ik denk dat het wel van de gasten afhangt of je het leuk vindt of niet.
ik zit me doooood te ergeren.... snel andere zender! Tis wel weer te merken dat ze steeds minder leuke programma's kunnen verzinnen....
Ik vond het ook erg tegenvallen. Wij zijn van zender gewisseld. Het kan natuurlijk liggen aan de gasten van deze avond. Volgende week krijgt het programma nog een kans van ons.