Vorige maand ben ik begonnen met trainen voor de vierdaagse van volgend jaar. Nu ben ik benieuwd of er nog meer mensen op dit forum volgend jaar gaan meelopen. Zijn jullie al aan het trainen? Hoe bereiden jullie je verder voor? Hebben jullie al vaker meegelopen? Ik heb de vierdaagse al 6 keer gelopen, maar voor het laatst toen ik 17 was. Nu ben ik inmiddels meer dan 2x zo oud. Mijn vriendin wil volgend jaar graag weer eens naar Nijmegen en ze vroeg of ik dat ook wilde. Omdat ik nu gescheiden ben en de kinderen om de week bij hun vader zijn kan ik in dat weekend een wandeltocht lopen. Ik loop nu tochten van 20 km, en vandaag heb ik voor het eerst geen spierpijn na een tocht. Over twee weken loop ik twee dagen achter elkaar een tocht van 20 km. Als dat ook goed is gegaan ga ik daarna een tocht van 30 km lopen. Dit doe ik dan ook net zo lang tot ik er geen spierpijn meer van heb. Ik hoop rond eind van dit jaar, of begin volgend jaar tochten van 40 km te lopen. En in juni wordt er door onze vereniging een tocht van 60 km georganiseerd, en die zou ik ook graag een keer willen lopen.
Leuk, succes ermee! Ik heb de nijmeegse vierdaagse 1x gelopen, toen ik 14 was. Ik kom zelf ook uit nijmegen, dus de jaren erna wilde ik liever naar de zomerfeesten 's avonds dan het lopen hihi.... Helaas kan ik nu niet meer lopen door mijn Hypermobiliteit en fibromyalgie.. Kan nog geen uur lopen dus gaat niks worden. Ik oefende ieder weekend een mars, soms het hele weekend en soms maar 1 dag. Veel plezier met oefenen!
Ik wil ook graag de vierdaagse van Nijmegen lopen. Ik ga binnenkort weer het trainen oppaken! Leuk dat je mee doet na al die jaren!