hallo dames ik ben gisteren wezen zwemmen en mijn zusje is nogal wilt in het zwembad en klom steeds op mijn rug na dat we het zwembad uitkwamen kreeg ik ontzettende last van mijn hoofd ik dacht eerst dat het door de zon kwam want dat heb ik altijd.. ibuproven ingenomen en thuis ff gaan liggen meestal is het dan over .. maar dus niet ik heb nu ontzettende pijn in mijn nek en hoofd niets helpt.. aan de linkerkant van mijn nek loopt natuurlijk een spier die doortrekt naar je hoofd en die doet heel veel zeer elke beweging ga ik door de grond ik heb al een diclofenac ingenomen .. maar helpt ook niet iemand raad?
Klinkt idd alsof je spier een optater heeft gekregen. Zou het even een paar dagen aan kijken. Goed warm houden ( warme douche, warmte pack etc ) en mocht het dan niet vanzelf over gaan misschien even een keer naar de dokter of fysio zodat ze die spier weer even goed kunnen zetten
dank je wel voor je antwoord ... idd ik ga het proberen warm te houden ik heb geen pack dus moet even wat anders verzinnen ..
Oh, meis ... ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb het ook, alleen duurt het bij mij al bijna 3 weken en zit het aan de rechterkant. De spier trekt helemaal door over mijn hoofd naar mijn slaap toe ... stront en stront vervelend :x ben er echt soms sjacherijnig van Het wordt langzaamaan minder (met de nadruk op langzaamaan) en als het niet te houden is, neem ik een ibuprofen, of ik masseer het in met tantum. Ik wordt er soms echt wakker van, omdat ik dan verkeerd lig met mijn hoofd en dat doet echt zeer ... Bij mij komt het van rijden met de cabrio (zonder dak dus). Ik - cabriomaagd - reed dus een hele week zonder kap zonder iets om mijn nek en geen windscherm en de kou is op mijn nek geslagen ... met het resultaat dus pijn. Sterkte ...
dat is toevallig, ik heb precies hetzelfde!! Ik gaf de schult aan de nieuwe trampoline van mijn zoon die ik natuurlijk ook uit moest proberen! Hier ook aan de linkerkant pijnlijke spier in de nek en hoofpijn! Zou er iets heersen?
zou kunnen, heb er ook al wel aan gedacht, maar aan de andere kant, ik kan precies die spier "pakken" en dan schiet er echt een pijnscheut over mijn hoofd, dus ik vermoed dat het echt een verrekte spier is (bij mij althans)