nog een echo bij 32 week..? is dat normaal ?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Magdalena6, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    ik kom net bij de VK vandaan en gaf me een formulier voor nog een echo bij 32 week..(over een kleine 2 week) niet dat ik dat erg vindt ;) :) maar dacht altijd dat bij de 20 weken echo de laatste was..! :rolleyes: hmm.. maar volgens haar loopt alles voorspoedig , de groei goed, bloed goed ! BEWEEGT GOED ! ;) alleen maar goede dingen .. maar is dat dan normaal ?
    of ligt het aan doe je verzekerd bent..? :rolleyes: ben wel volledig verzekerd bij menzis, misschien daarom wel de extra echo..ja weet het ook niet.. :rolleyes:
    thnx ! gr. magdalena

2. Niet meer actief

Standaard is het niet... leuk wel! :D
    Aangezien alles goed is.. lekker genieten :D

3. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Zou evt een liggings echo kunnen zijn :) Heb deze ook gehad.

4. Niet meer actief

een liggingsecho bij 32 weken lijkt me niet logisch aangezien ze dan nog zelf kunnen draaien..

5. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Ik heb hem wel gehad omdat de kleine niet zo heel veel plaats meer had. In ieder geval leuk om de kleine weer te zien :)

6. Latifatje

Latifatje Niet meer actief

hey

hier in belgie heb je in je achtste maand nog 2 afspraken bij de gene ..om te zien hoe je baby ligt enzo

7. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    thnx zover voor de reacties , :D maar een liggingsecho zou eigenlijk ook niet kunnen want de kleine kan nog alle kanten op..! :rolleyes:

8. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Ik zou het even aan je verloskundige vragen. Het kan een groeiecho zijn. Ligging lijkt mij vrij vroeg.

Ik krijg zelf nog een groeiecho bij 32 weken, zo'n groeiecho bij 26 en 32 weken doen ze redelijk standaard bij veel chronisch zieken in mijn ziekenhuis.

9. summer4life

summer4life Actief lid

29 mei 2008
    117
    0
    0
    hoi als het je leuk lijkt kun je het laten doen, maar als je genoeg hebt aan die 20 weken echo zou ik het niet doen, maar het is natuurlijk wel leuk
    je moet het zelf weten, het kost wel geld

10. Niet meer actief

Als het geld zou kosten had haar VK dit wel aangegeven lijkt mij..

11. froukje86

froukje86 Actief lid

30 jun 2008
    469
    0
    16
    mijn 2 kinderen :)
    friesland
    ik heb ook nog een echo bij 30/32 weken maar dat is om nog ff naar de nieren te kijken daar zat wat vocht bij, was iets te groot.

12. Niet meer actief

Krijg je toevallig een jongen froukje?

13. froukje86

froukje86 Actief lid

30 jun 2008
    469
    0
    16
    friesland
    nou ze zeiden van dat het een meisje zou worden maar cker wisten ze het niet

14. Niet meer actief

Oooh oke.. nee ik begreep dat wel vaker bij jongetjes wat vocht bij de niertjes gezien werd vandaar... zeiden ze toen in het VU omdat ik ook een jongen kreeg & dat ze dat bij de mijne ook nog een xtje nagekeken hebben

15. froukje86

froukje86 Actief lid

30 jun 2008
    469
    0
    16
    friesland
    was het bij jou toen weg?
    de vocht.
    ze zeiden wel dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken dat dat wel vaker voor kwam maar ja het blijft toch wel een beetje in je hoofd.

16. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Meid ik heb het ook gehad maak je niet druk dat heet een groeiecho,en dan gaan ze kijken hoeveel je kindje dan ong weegt en hoe groot hij/zij is ;)

17. Niet meer actief

Ja snap ik dat eht in je hoofd blijft.. ik maakte me er ook best druk over!
    Maar gelukkig was bij mij nu alles goed, niks bijzonders te zien :)

18. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    nee joh , deze echo kost mij niks hoor , ;) dat zou lekker zijn , de verloskundige maakt voor mij een afspraak en dan moet ik het ook nog zelf gaan betalen..? ;) nee zo werkt dat niet ... :)

19. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    denk zelf ook dat het een groeiecho is .. maar thnx ! volgens mij heeft niet iedereen nog een echo rond de 32 ste week..? maar maak me ook niet druk hoor.. vondt het alleen vreemd dacht dat de 20 weken echo de laatste was..

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik heb rond die tijd ook een groeiecho gehad. Buik was errug groot dus vk had geen trek in verrassingen ;)

Deel Deze Pagina