hallo! hebben jullie allemaal een winterjas voor jullie uk die nog in de maxi cosi zit? ik heb een heel leuk dik vest met voering gekocht en ben van plan dit als jasje te gebruiken in de maxi cosi. ook heb ik er altijd nog een dekentje overheen. is dit voldoende? met een dikke winterjas past hij ook niet goed meer in de mc ben ik bang.
Ons mannetje van bijna 4,5 maand heeft ook geen winterjas. Ik wilde er eerst 1 gaan kopen toen een vriending van mij zei: zou je dat wel doen? wat is hij nu nog buiten??? en als hij buiten is dan zit hij in de m.c. of hij ligt in de reiswieg en idd onder een dekentje of zoiets. en dan zijn het vaak korte stukjes. toen dacht ik ook bij mezelf, ja waarom zou ik dan een jas gaan kopen??? zit nog niet lekker ook als je alleen maar ligt of zit. dus ik heb een lekker dik vest gekocht dat gevoerd is met een soort teddystof (bij de c&a).
ik had wel voor me dochtertje een aantal winterjassen toen ze 2 a 3 maanden was maar ik merkte dat ze het vooral in de auto veeel te warm had met deken en dikke winterjas heb haar erg vaak rood en bezweet aangetroffen als we in de auto hadden gezeten haha dus toen ben ik haar alleen als we langere stukken buiten gingen wandelen jassen aan gaan trekken en kleine stukjes naar de winkel of op bezoek bij iemand (met de auto) was n vestje en n dekentje meer dan genoeg
Ik heb wel een winterjas voor mijn dochtertje, en doen hem ook altijd aan. Als ze in de maxi cosi zit heeft ze ook nog een voetenzak, maar in de auto doe ik die open, alleen als ik buiten moet lopen doe ik hem dicht.
Toen Roy nog zo klein was hadden wij ook geen winterjas. Inderdaad een lekker dik gevoerd vest en een dekentje of voetenzak.
We hebben wel een jasje maar het is een soort gevoerd fleecejasje. Lekker warm dus, maar niet heel dik en stug zodat hij er wel lekker in kan zitten/liggen.
ik heb een winterjas via mp gevonden voor weinig geld. die koop ik er dan bij. mijn uk past al bijna niet meer in de reiswieg, en mag nog niet in de buggy, dus ik wandel best vaak lange stukken met de mc op het onderstel. als het dan -3 is bijvoorbeeld trek ik hem de jas aan. bij dit soort weer het dikke vest. bedankt voor de reacties!