nekklachten

Discussie in 'De lounge' gestart door dorisn, 17 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    hallo allamaal
    ik heb al sinds november nekklachten. ben daarmee naar de fysio geweest en die verwees me door naar een atlasreflextherapeut. dat heeft erg goed geholpen. nu zit boven in mn nek alles goed maar nu begint het gedonder weer onderin en in mn rug. wordt er zo moe van, houd het dan nooit op? heeft iemand anders hier ook ervaring mee en hoe blijf je positief? nu ga ik snel stoppen want moet naar de fysio (wordt weer fijn gemarteld)
    liefs doris
     
  2. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Ik heb het ook gehad en ben actief gaan revalideren. Had een televisie op mijn hoofd gehad, kon alleen mijn benen nog bewegen, nu alles weer maar bij stress loopt alles vast. Ik kwam bij Paramedics terecht een soort van fitness onder begeleiding van fysio's ik dacht nou dat kan ik nooit omdat ik volledig vast zat maar tot mijn verbazing ging het prima. Misschien is er bij jullie in de buurt ook zoiets. Je fysio weet dat vast wel! Succes
     
  3. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb ook last van nekklachten, (en ook van schouderklachten). Eerst een hele tijd bij de fysio gelopen, maar dit hielp weinig (alleen op de korte termijn). Daarna ben ik naar de manuele therapie geweest, en dit hielp erg goed. Wel moet ik zeggen dat het steeds wel terug blijft komen. Maar als ik dan weer een keertje naar de manuele therapie ga, hoef ik een hele tijd niet meer.
     
  4. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ben net terug van de fysio. hij zei dat het ook door de stress komt (heb een mk gehad). nu is mijn fysio ook een goede vriend van mijn vriend dus dat scheelt ook alweer. sporten doe ik ook bij de fysio. je kan daar 2x per week een uur onder begeleiding sporten en dat helpt idd enorm. dacht eerst ook dat ik het allemaal niet zou kunnen maar als ik zie wat ik nu allemaal weer kan. alleen op het moment ga ik niet vooruit, maar dat zal ook wel door de stress komen. dank jullie wel allemaal.
    liefs doris
     
  5. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik heb torticollis spasmodia, dat is een vorm van dystonie in de nek. Hiervoor loop ik nu al 4 jaar bij de fysio, daarvoor bij een manueel therapeut, een cesar therapeut en de mensendieck.
    Stress kan inderdaad de pijnklachten verergeren, maar dat geldt geloof ik wel voor alle pijn. Stress is volgens mij wel het slechtste wat er is.

    Gewoon lekker bij de fysio onder behandeling blijven en blijven sporten.

    Suc-6 en ik hoop dat de klachten gauw minder worden.

    liefs,
    Duveldraakje
     

Deel Deze Pagina