Neknominations op Facebook

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Feilo09, 16 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EnKay

EnKay Actief lid

3 okt 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig heb ik "zulken" niet in mijn vriendenlijst en anders gaan ze er linea recta uit! En denk maar niet dat ze die fles drank krijgen ;)

2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

@Sallie: nee, maar ze verzinnen zelf variaties met hele sterke drank. Zo had een jongen uit Amerika dus een mix van witte wijn, bier, whisky en wodka en dronk daar 1,5 liter van..

Edit: Hij kwam uit Engeland, sorry :)

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Heel sneu, al moet ik toegeven dat sommige springruiters er wel iets leuks van hebben gemaakt hihi

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.212
    35.979
    113
    Het begon met gewoon een drankje op een ludieke wijze drinken en dan een ander nomineren. Op zich vind ik dat nog niet eens zo'n raar iets (niet dat ik zelf mee zou doen, maar toch). Iemand uit mijn vriendengroep heeft meegedaan, maar die plaatste een foto van zichzelf met een biertje in de hand in bad.
    Nou niets mis mee lijkt mij.

Dat er vervolgens een stel idioten zijn die belachelijk veel gaan drinken en op een rijdende auto gaan zitten. Tja, dat ligt niet aan het spel an sich, maar aan het gebrek aan hersenen van de betreffende personen.

5. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik vraag me wel eens af of deze mensen wel enig besef hebben wat voor indruk ze maken op eventueel toekomstige werkgevers.. Want het is bijna allemaal openbaar.

Maar goed, ik heb er niks mee. Sowieso niet met het "alles delen" met de rest van de wereld.

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

De slimme domme drinker zetten het niet in het openbaar maar alleen op vrienden.

Ikzelf heb het nog niet gezien op facebook en zal er ook niet aan meedoen. Maar een pintje in 1 keer of een glaasje tequilla kan niet veel kwaad in mijn ogen, dat heb ik ook gedaan toen ik 18 was (wel niet op beeld haha) maar nu ben ik eruit gegroeid, ben een beetje volwassen geworden :p

Die rare mixen of heel veel in 1 keer vind ik wel dom

7. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Ik vind het wel grappig,en 1 biertje achter overslaan (of 1 slok van wat ik heb gezien) is altijd nog iets anders dan coma zuipen of lavenloos zijn.

8. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    serieus??? :$:$:$:$

9. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Ik vind het ook echt ontzettend stom. Ik heb er al meerdere voorbij zien komen.
    Wilde als tegenhanger een filmpje plaatsen van mijn 3 maanden oude zoon, die zijn flesje melk aan het atten is. Alleen mijn telefoon wilde niet meewerken. Dan had ik een van zijn collega baby's genomineerd. En meteen erbij geschreven wat een zielige rage het is.

Overigens kwam ik dan wel weer een leuke tegen van een meisje die aan Voltige deed en best goed was.

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland

Of ik serieus ben? Of dat dit echt waar is?

11. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    serieus?

12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Serieus.

Het gaat er toch niet om om mensen af te vallen? Ik beschrijf het even lekker stereotiep om het verschil duidelijk te maken. Mensen met kak aan de gracht zijn toch ook een bepaald slag mensen?! Het gaat er nu om welk slag mensen dit soort posts plaatst op fb, en dat is, bij mij op fb iig, het eerder genoemde...

Niks erg aan toch, ik snap alleen wel wat iemand hiervoor bedoelde...

Edit: typefoutje

13. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ik vind je eigenlijk automatisch het stereotype verwaand persoon als je het heb over een minder 'snugger' slag mensen.

Maar dat zal inderdaad mijn mening zijn, maar ik vind dat soort opmerkingen een duidelijk teken dat je wat mij betreft zelf wat minder met je neus in de wolken mag lopen. :D

Ik vind trouwens ook de rage niet stom, maar de mensen die zo dom zijn het op een extreme manier te 'misbruiken.'
    Kan misschien heel hard overkomen nu, maar de rage heeft die jongen niet vermoord... Aan het einde van de dag heeft hij het echt zelf gedaan hoor.

14. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Om btw even een voorbeeld te noemen.

Ik zie op mijn facebook juist hele brave moedertjes voorbij komen en goed geschoolde volwassenen. Zelfs atleten die hun draai er aan geven. Als dat allemaal tokkies zijn dan heb ik opzeker die stempel op mijn hoofd staan.

Kan beter dan maar gelijk zo'n filmpje plaatsen. Dan voldoe ik tenminste aan dat 'beeld.'

15. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Bij mij heb ik dit nog niet voorbij zien komen... ik vind dit vooral puber gedrag. Heeft in mijn ogen niets met je komaf... wel eens op een hockey feest of golf club borrel geweest ;)

Dit noem ik kudde gedrag ;)

16. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Weet je wat zo leuk is, ik leg gewoon uit wat mij opvalt aan de mensen die dit op fb plaatsen. Dat jij dat vervolgens afkeurt en mij zelf een 'slag mens' noemt, zegt alleen maar wat over jou en je manier van ' discussiëren'. Maar dat geeft niet, ook dat zal wel bij een bepaald slag mensen horen. Als je goed hebt gelezen staat er zelfs bij dat iets mij niet beter maakt, of de jongen die ik beschreef minder....

17. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Hoe weet je dan precies dat iemand tot dat bepaalde slag hoort? Omdat deze een filmpje plaats? Of heb je dan nog andere kenmerken nodig?
    En ik noem je enkel een 'slag mens' omdat je zelf kennelijk van hokjes houdt. Dan kan je er toch zelf ook prima in?

Niet elke kamper is een aso, niet elke kakker super netjes, niet elke ongeschoolde dom en ga zo maar door.
    Daarmee vind ik ook dat je niet kan zeggen dat mensen die dit soort filmpjes plaatsen tot één categorie behoren. Dat 'bepaalde slag'.

18. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Daar is comazuipen uitgevonden voordat het 'hip' werd :p.

19. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Tja hier niks stereo typ.
    Bij mij zijn het juist de mensen waar ik het niet van verwacht ( lees hoogopgeleid met goede baan ) die het doen. En ook verre van popie jopie mannen/vrouwen.
    Geen pijl op te trekken dus.
    Overigens ben ik inmiddels al 5x genomineerd maar doe niet mee aan die onzin.

20. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Zijn al 4 mensen aan dit spel overleden

Deel Deze Pagina