Vader brengt zelf 'valentijnscadeau' ter wereld

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door wendyw80, 17 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
  2. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Nou de vader.... Volgens mij heeft de moeder toch het grootste aandeel in het "ter wereld brengen" ;)

Maar toch, lijkt me best pittig voor die man.

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Pittig hoor! Maar zo te lezen inderdaad bekend met snelle bevallingen!

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Het is niet niks inderdaad, de schrik van je leven als je als vader plotseling je eigen kindje moet opvangen..

5. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Het zal je maar gebeuren. Hier ook mijn grote angst, aangezien ik ook snelle bevallingen heb gehad. Instructies van de verloskundige liggen al standaard op het nachtkastje.

6. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Mijn beide zussen zijn snel bevallen van hun tweede en idd, partners hebben zelf het kindje opgevangen. Mijn nichtje zat zelfs nog in de vliezen. Gelukkig kwam vk net hun huis binnen. Bij m'n andere zus kwam ze vijf minuten later ofzo.

7. mama73

mama73 Actief lid

22 aug 2013
    195
    0
    16
    NULL
    NULL
    onze derde is ook geboren zonder verloskundige...ging gewoon wat sneller dan gedacht.
    Ik stond aan het voeteneind van mijn bed (man had me zo'n beetje naar boven geduwd, want wat bij betreft was het op de trap al geboren..haha)
    Op zich geen paniek hier hoor, meer praktisch handelen zoals droge warme doeken ed. Alleen een beetje lastig dat op het moment onze dochter geboren werd al het vruchtwater meekwam (kopje had als stop gefungeerd ) het was dus een groot waterballet in onze slaapkamer.
    De vk was inmiddels wel gewaarschuwd en heeft bij de placenta geholpen.

8. maria04

maria04 Niet meer actief

Hier is ons derde kindje ook zonder verloskundige geboren. De bevalling ging ook super snel. Heel mooi en bijzonder om mee te maken. Mijn man bleef heel rustig.

Deel Deze Pagina