Ik heb laatst twee boeken gelezen via de bieb van twee Engelse, vrouwelijke auteurs en weet helaas de titel en namen van de auteurs niet meer , Maar ik zou graag meer van deze schrijfsters lezen. Wie o wie kan mij verder helpen?? Boek 1. Dit boek gaat over vier vriendinnen van rond de 35/40 die aan het begin van het boek getuige zijn van een auto ongeluk. Hierdoor raken ze allemaal van slag en in het boek gaat het verder over het verloop van hun leven. Een persoon heeft een knobbeltje in de borst en vind onverwacht steun hierbij van een klant. Boek 2. Dit boek gaat over een vrouw, die als tiener een ongeluk heeft veroorzaakt (maar daar kom je pas aan het einde van het boek achter). Aan het begin van het boek heeft onze ontmoeting met een man (die zeven dagen duurde, en ik meende ook dat de titel iets met zeven dagen of iets dergelijks was). die man laat dan niets meer van zich horen en ze weet niet waarom. Als gevolg van het ongeluk vroeger is ze naar Amerika verhuisd (het boek speelt zich grotendeels in Engeland af). Uiteindelijk blijkt dat bij dat ongeluk vroeger het zusje van die man is overleden en dat hij daarom niks meer van zich laten horen
Als ik online inlog in mijn bieb account, kan ik mijn leen-geschiedenis volgens mij inzien. Kan jij misschien ook? Dan kan je zo terug vinden wat je geleend hebt....
Ik kan je niet verder helpen, maar ze klinken interessant! Dus daarom lees ik eigenlijk even mee haha
Als je je de voorkant van het boek nog kan herinneren zou je even tussen de romans kunnen sneupen online? Bijv. de bieb of bol.com Het zegt me even niks, maar het klinkt wel interessant
Kan je niet met je pasje inloggen en dan kijken bij eerder geleende items? Dat kan bij ons. Dan zou je het zo op kunnen zoeken.
Nee helaas niet, dat heb ik al bij mijn bieb gevraagd. Overigens lijkt me dit inderdaad iets wat je technisch zo zou moeten kunnen toevoegen
Hier kan het wel. Heel fijn! Wat bij ons ook kan, is een titel intypen en dan zie je of je die ooit weleens hebt geleend (en wanneer). Nee, lijkt mij ook dat dat wel moet kunnen. Wij hebben een mini bieb en wij hebben het zelfs
Oeh, leuke vraag dit! Weet je nog namen van hoofdpersonen? Delen van de naam van de auteur? Ik werk in een boekwinkel, moet vaak dit soort raadseltjes oplossen...
haha leuk dat jullie mee willen denken @VrouwtjeTheelepel en @Lalaatje90 het boek werd steeds om de beurt vanuit 1 van de vier vrouwen geschreven. misschien dat 1tje eve of zoiets heette maar weet het niet meer zeker eentje had drie kinderen en het was altijd wat chaotisch bij haar thuis de ander had twee kinderen (en dus een knobbeltje in haar borst) en hield juist alles heel strak in een regime maar had moeite met bij haar emoties te komen zeg maar ander was single (of gescheiden zonder kids?) en ontmoette een nieuwe man waar ze een relatie mee kreeg. die man had een 15-jarige dochter die heel onaardig tegen haar deed en steeds deed alsof haar moeder veel gaver was, maar die bleek uiteindelijk problemen met alcohol te hebben en de laatste weet ik niet meer zo goed ring a bell?
Zat ik ook aan te denken inderdaad. Misschien ‘wat ze wil’ van Cathy Kelly? Ik heb die zelf niet gelezen maar als ik de omschrijving lees zou het misschien kunnen.
thx! toen ik haar googelde dacht ik dit moet d'r wel zijn. maar toch kwam ik nergens het boek tegen waar het om gaat. haar stijl is idd wel precies zo lijkt het, maar ik denk dat het misschien toch om iemand anders gaat. hmm...