Wie kan mij meer vertellen over de fitbit... Wat kan je er mee Wat zijn de voordelen? Welke zijn goed / niet goed Waar let je op bij de aankoop Dus... roep maar!
Ik twijfelde vorig jaar of ik deze zou kopen Miss Lipgloss Review Jawbone UP3 - Miss Lipgloss Uiteindelijk niet gedaan vanwege de prijs. Maar Misslipgloss geeft goed alle voor- en nadelen weer. Misschien heb je'r wat aan
Ik heb me er een tijdje in verdiept. Er zijn iets van 5 modellen die steeds een stukje duurder zijn en meer kunnen. Op de site van fitbit staat het heel overzichtelijk. Alleen ik vond het wel jammer hoe ze er uit zien, zo klein en zo. En de privacy is wel een beetje een dingetje voor mij. Uiteindelijk heb ik besloten ook een combi met een normale horloge te maken, plus de voordelen van een smart watch. Dus ga ik voor een Apple watch series 2 als die hier in de winkels komt (zijn al wel uit maar uitverkocht tot aan november).
Ik heb sinds 3 dagen een fitbit charge hr 2 in gebruik dus ik ben hem nog een beetje aan het uitvogelen. Maar wat ik tot nu toe kan zeggen: Fijne, duidelijke app, veel opties (hartslag, klok, stappenteller, trappen, verbrande calorieën), zit fijn en handig in gebruik. Ik heb veel reviews bekeken want voor 160 wil ik wel een goed product. Het scherm van de hr 2 is groter dan van de 1 en ik vind hem persoonlijk mooier. Dus vandaar dat ik voor deze ben gegaan. Tot nu toe ben ik tevreden maar misschien zijn er dames die een fitbit iets langer in gebruik hebben en je meer info kunnen geven.