o nee niet weer he!

Discussie in 'De lounge' gestart door Juffie26, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Vooruitzichten lange termijndinsdag 10 juni tot en met dinsdag 17 juniAanvankelijk vrij grote kans (ca. 50%) op warm zomerweer met geregeld zon, maar ook kans op (onweers)buien. Later in de verwachtingsperiode neemt de kans op een wisselvalliger en koeler weertype toe.Uitgifte: 03/06/2014 06.17 uur LTe

Wij gaan binnenkort een weekje naar de zee.
    We hebben al twee jaar op rij regen in onze vakantie. En nu las ik vanmorgen op knmi lange termijn staat er het bovenstaande.........
    Kan nog veel gebeuren natuurlijk althans dat hoop ik. Maar zie de bui letterlijk en figuurlijk al vallen.
    Nou ja wat ik hier verder mee wil weet ik ook niet....wellicht hebben we hier mensen die kunnen toveren? Dan graag 25 graden en zon :)

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Kijk niet verder dan 5 dagen vooruit qua weer. Die 5 dagen zijn al moeilijk genoeg qua verwachtingen.
    Alles daarna is onzeker en totaal niet betrouwbaar.

3. tuc

tuc Niet meer actief

Ik hoop het voor je..maar ja in nl zul je toch altijd rekening met regen moeten houden. Voor beter weer kun je beter richting het zuiden gaan.

4. Joh, over het pinksterweekend riep iedereen eerst ook dat het zo slecht zou worden en moet je nu eens kijken.. ;)

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Gaat volgende week ook mid-weekje weg. Maar ik hoop juist op het weer van nu niet te warm niet te koud. Ik hou niet van het bloedhete we gaan ook nog een dag naar de Efteling en dan daar met de hitte ik zie dat nooit zo zitten dat put je uit mij wel in elk geval.

Af en toe een bui is wel lekker verkoelend maar ja of het is broeiend ik zie wel wat het woord. slecht weer lekker veel zwemmen mooi weer lekker veel zwemmen.

Aan mij heb je niks hoop dat het weer bericht het goed heeft haha. Sorry.

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.517
    36.483
    113
    Laatst ook nog een midweekje weggeweest met regen. Altijd erg balen, maar toch vermaak je je wel.

voor volgende keer: niet meer in Nederland weggaan.

7. Nati

Nati Niet meer actief

Niet te ver vooruit kijken, kan nog alle kanten op en de voorspellingen kloppen lang niet altijd. Kan ook nog plaatselijk heel erg verschillen. En anders maar inplannen dat het slecht weer wordt, zodat je van tevoren al weet wat je dan gaat doen aan excursies e.d.

En als je gegarandeerd zon wilt moet je toch echt wat verder weg gaan! Doen wij ook dit jaar na 3 jaar verregende en koude vakanties in Nederland en Duitsland.

8. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Waar gaan jullie heen? Aan zee is een zeer ruim begrip
    Zelf woon ik in Den helder ( volop aan zee dus) en merk toch datt landelijke weer bericht hier bijna nooit klopt.
    Je kan beter bij de plaatselijke weer berichten kijken en dan vooral aan zee niet verder dan2 dagen voor uit

9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja ik weet het voor beter weer moet je verder gaan. Maar dat willen we nu nog niet met onze dochter. Hoor altijd dat moet je gewoon doen maar wij willen dat nu nog niet volgend jaar gaan we n Italië.
    We gaan dit jaar nog naar nieuwvlietbad een week. Bloedheet hoeft voor ons ook helemaal niet. Maar op zijn minst droog zou wel heeeeeeeel fijn zijn.

10. dawnie

dawnie Actief lid

26 okt 2008
    420
    0
    16
    Ze weten in feite niet eens wat het morgen voor weer wordt. No worries meid, het kan nog alle kanten op!

11. Nati

Nati Niet meer actief

Ja, okay, maar als je dat dus niet wilt zal je toch in je achterhoofd moeten houden dat je pech hebt met het weer. Ik hoop het natuurlijk niet voor je.

Wij gaan binnenkort voor het eerst met onze dochter op vliegvakantie (vorig jaar vond ik haar daar nog te klein voor en zaten we dus wel gewoon in het verregende NL), ben benieuwd hoe dat gaat. Zo veel in in!

12. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    haha je haalt de woorden uit mijn mond!

En zelfs daar heb je geen garantie op. In Spanje kan het ook wel eens regenen.

13. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Die kans is natuurlijk wel een stuk kleiner. Wij gaan dan ook lekker naar spanje dit jaar. Ons zoontje is ongeveer net zo oud en juist als ze nog klein zijn is ver reizen een stuk makkelijker. Vorig jaar met de auto naar frankrijk geweest. Nu met het vliegtuig, ben benieuwd.

Tja als je een zonnige vakantiegarantie wilt zit je in nl toch echt verkeerd.

Deel Deze Pagina