Dank jullie wel. Ik lig sinds vanochtend plat op bed. Heb veel last van krampen die komen en gaan. Af en toe een harde trekkende buik en daarom maar besloten om plat te liggen. Je weet t maar nooit met zo een vlokkentest, ondanks dat ik geen bloed heb verloren.
Wat fijn dat de uitslag goed is en dat je hem zo snel kreeg! Hoe gaat het nu met je? Nog buikpijn/krampen?
Ik heb vandaag geen krampen of pijn gehad. Eigenlijk voel ik helemaal niks meer van de vlokkentest. Het was toch wel eng, want de pijn was hetzelfde als menstruatiekrampen. Blijft een risico in je achterhoofd op een miskraam. Ik heb alleen wel erg veel moeite om op gang te komen. Weinig energie doordat ik zo in de put zat en weinig at. Ik heb het weekend heerlijk uitgerust en vandaag ben ik pas weer naar buiten gegaan. En dat ging ook moeizaam, maar toen ik er eenmaal uit was ging t wel weer. In de nacht word ik ook nog eens wakker door een angstgevoel in mijn buik en maag. Misschien dat nu pas uit een soort van shock begin te komen. Ook al ik overdag een dutje doe dan schrik ik wakker van de angst. Bedankt voor jullie steun!
Begrijpelijk hoor dat je je zo voelt, vaak komt achteraf de klap pas. Ik zie in je onderschrift staan dat je nu strenge controles krijgt in het AMC,is dat voor de komende periode of voor de rest van de zwangerschap? Hoe voel je je daarbij? Goed van je af blijven praten hoor! Niet schuldig voelen als je het nog niet los kan laten, het belangrijkst is dat je het een plekje geeft en dat doet iedereen op zijn eigen manier en eigen tempo!
De controles zullen mijn hele zwangerschap blijven. Tijdens mijn eerste zwangerschap was het al best vaak dat ik naar het AMC moest gaan. De laatste twee maanden van mijn zwangerschap was het zelfs elke week voor een echo. Ik vind het opzich geen probleem, omdat ik het accepteer. Het is voor een goede reden. Ik ben echt heel blij met deze forum. Hier zijn tenminste lotgenoten die begrip hebben.
hoi kwekkie4 ik heb zelf ook de hele zwangerschap controle gehad ivm echo,s. omdat ze alleen een 12mm nekplooi zagen,maar verder niks. en dat wilden in de gaten houden. en fijn dat je blij bent met het forum dikke knuffel meis