Miskraam?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door lautjuh85, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hoi, daar was ik weer met een vraag sorry :oops:

Ik heb maandag een echo gehad ivm met bloedverlies.
    Sinds maandagavond heb ik buikpijn. De pijn zit heel laag achter het schaambeen zeg maar en trekt door naar de liezen.

Als je een miskraam hebt heb je dan pijn in aanvallen? Zoals weeen? Of ook constante pijn? Of kan dit ook bandenpijn zijn?
    Ik heb namelijk dag en nacht die pijn en slik er paracetamol voor. Het trekt niet weg. Ja als ik pcm heb genomen wordt het minder.
    Dinsdag heb ik weer een echo. Ik heb hem namelijk vervroegd omdat ik geen 2 weken kan wachten. Bloed is helderrood zonder stolsels.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Helaas kan ik niet aangeven of het een goede zwangerschap is. Vaak is het bij een miskraam zo dat je krampen hebt en niet dat de pijn continu aanwezig is.
    Het zouden je banden kunnen zijn maar ook e groei van de baarmoeder. Maar het kan ook een blaasontsteking zijn, Breng morgen even een plasje naar je huisarts dan weet je het gelijk.

Imke

3. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hoi Imke,

Bedankt voor je antwoord.
    Ik heb gisteren urine gebracht op aanraden van mijn vk, maar daar kwam niks uit. En als je last hebt van je banden kan dat lang duren?
    Als ik in bed lig en ik ondersteun mijn buik met mijn arm heb ik het idee dat de pijn wat wegtrekt. Naja in ieder geval weet ik dinsdag meer.

Deel Deze Pagina