Hoi heb een eggo volgende week (een groeieggo), omdat mijn kleintje niet zo snel groeit, klopt ook wel dacht eerst ben misselijk omdat ik wat vettig eet, maar dat valt eigenlijk ook wel mee, dus ging ik daardoor wel minder eten. werd ik misselijk, maar dat kwam uiteindelijk precies andersom , omdat ik niet veel at. Nu snap ik ook wel een beetje, waarom die kleine wat klein is Ben zelf ook niet dik van geslacht, en lang. Maak me een beetje druk , dat hij/zij niet klein blijft Heb je nog tips om wat aan te komen(havermoutpap ofzo) ? Helpie!
Mijn verloskundige zei dat dat niet zo heel veel uitmaakt. Het belangrijkste is dat ze regelmatig groeien, dus met een mooie curve mee. En dan komt het allemaal wel goed. Vaak doen ze het voor even een extra controle, gewoon voor de zekerheid.
fijn dat je het zo zegt, want ze kwamen met zijn tweeeen, en zeiden echt zo van nou dat moet zeker een groeiscan krijgen met de gedachte van mij van ojee zo vatte ik het op. fijn dat jij het wat luchtiger brengt, ik zie het wel ik hou je op de hoogte di heb ik de groeiscan , ga verder op forum voeding bij zwangerschap. bedankt, gr jacque