beeb ligt stil

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Bartje, 23 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bartje

Bartje Actief lid

17 jun 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    hallo,heb gisteren pretecho gehd en de beeb lag eerst op de rug en darna met de rug naar ons toe.het lag ook stil...teslapen of zo hahaha.heeft iemand dit ook mee gemaakt

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hihi eigenwijsje. Je hebt waarschijnlijk gewoon een heel relaxed kindje, dat denkt: ik mot geen pottekijkers dus zzzzz :p Mag je nog een keer gratis terugkomen? Want je hebt er genoeg voor betaald denk ik zo!

3. Bartje

Bartje Actief lid

17 jun 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    nou we gaan niet terug,het belangrijkstre was dat alles er goed uitzag en dat zag het,en wat ik er voor heb moeten betalen valt ook wel mee.7 grote fotos en een dvd voor 50 euro

4. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Niks mis met stil liggen tijdens de echo's, dat lag de mijne ook elke keer, maar nu niet meer hoor...helaas :) :) :)

5. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Kan zo maar gebeuren, dat je kindje slaapt. Wil je volgende keer beweging? Dan moet je ongeveer een half uur voordat je de echo krijgt iets eten met veel suiker of een kop koffie drinken (als je dat nog lust tenminste). Grote kans dat je kindje dan wakker is door de energieboost en lekker ronddartelt. Wel moeilijk om een duidelijk beeld te krijgen dan.

Veel plezier met alle echo's en natuurlijk met de hele zwangerschap!

Groetjes, Wendy

6. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik heb hetzelfde voor met die beeb in mijn buik... eigenwijs als hij/zij is gaat ie altijd slapen als ik op echo mag! Ik maak me soms wel zorgen want ik zie nooit iets bewegen (buiten het hartje dan)! Maar ja, ik moet er maar van uit gaan dat ie gewoon slaapt en dat er niets mis is met ons kindje!

7. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Ligt jouw Babje ook stil...laat me raden...je krijgt en jongen! mag ook per pb hoor :)

8. petty

petty Actief lid

10 jul 2007
    451
    0
    0
    nou vertel mij wat, ons kindje is altijd heeeeel erg beweeglijk schopt aan alle kanten, trappelt mij s'morgens om 6.15 uur wakker en noem het maar op....en dan hebben we eindelijk de pretecho..en wat denk je? een uur lang gewoon liggen slapen met een arm voor het gezichtje! en niet wakker te krijgen hè! ja af en toe even bewegen en dan weer lekker verder slapen..ik heb daar door die kamer heen gedanst gewiebeld en gedaan maar niets hielp..gelukkig mogen we nog een keer terug komen! hahahaha

Deel Deze Pagina