Even mijn hart luchten.. 25 dagen geleden zo blij en gelukkig; een positieve test. Vandaag zó verdrietig, het hakt erin. De meting was goed, een mooie dooierzak, mooi vruchtje.. maar geen kloppend hartje Ze zei dat ik over twee dagen terug moet komen (misschien een late eisprong gehad dus wat korter zwanger) en dan kijkt ze opnieuw naar de groei en of er dan wel een hartje klopt.. maar ik vrees het allerergste. Kleine kans dat het nog goed komt. Ik weet niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan en zie zelfs op tegen de volgende echo..
Wat enorm kl*te, je hoopt op een goede echo en dan dit Hopelijk zie je alsnog het kloppend hartje maar ik snap je angst. Was de meting wel goed voor een vruchtje van 7 weken?
Misschien ben je iets korter zwanger, hoop enorm voor je dat vrijdag t hartje klopt. Laat je t weten?
Ik ga al van het ergste uit.. maar heb aan de andere kant ook wel het gevoel dat 2 dagen ertussen misschien kort is (volgens haar niet, want hij moet 1mm per dag groeien). Wat ik van haar begreep was dat de meting 7 weken aan gaf (ik had zelf 7+5 berekent)
Bij 7 weken verwacht je echt wel een kloppend hartje. Een hartje gaat kloppen bij 5.4 dan is het een beetje afhankelijk van de kwaliteit van de echoapparatuur hoof dit meteen te zien is. Hebben ze een inwendige of uitwendige echo gemaakt?
Pff wat moeilijk voor je. Ik werd van 8 weken terug gezet naar 7.2 weken (wel kloppend hartje), toch ook veel dagen. Ik hoop voor je op een plakbeeb en kloppend hartje volgende echo. Sterkte en succes
Ik wil je geen valse hoop geven maar bij de zwangerschap van mijn zoon had ik bij 7+2 ook nog geen kloppend hartje en bij 7+4 klopte het wel heel mooi! Houd nog even een beetje hoop!
Ergens diep weggestopt heb ik nog steeds dat kleine beetje hoop dat dit mij ook gegund mag zijn.. thanks
Het klinkt niet heel hoopvol, maar wonderen zijn de wereld nog niet uit! Dus ik blijf hoop houden. Bij nummer 1 met 6+1 een kloppend hartje Bij nummer 2 met 6+0 een kloppend hartje Bij nummer 3 met 5+5 een kloppend hartje Maar ken ook verhalen waarbij het echt later was!