Morgen 4d echo!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Priyanka, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priyanka

Priyanka Lid

10 dec 2008
    27
    0
    0
    A'dam
    Hoi,

Morgen ben ik dan eindelijk 27 weken en ik heb mijn 4D echo. Ik hoop dat ik mijn baby goed kan zien :confused: . Heeft iemand nog tips? Hoe krijg ik mijn beebje wakker?

Is met 27 weken het beebje al een beetje mollig?ik kan gewoon echt niet wachten! Vooral omdat dit de laatste echo zal zijn voor de bevalling (als alles goed gaat)

Nou ik hoor graag van de andere dames hoe hun ervaringen waren..

2. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    ik had met 27 weken en 2 dagen een 4d echo en het was super ze had al wat vet en ze zag er zo mooi uit, het enige nadeel waren dr armpjes ze wou zich niet de hele tijd laten zien maar toen moest ik springen en alles en dan gingen de armpjes weer weg. heel veel plezier morgen het is zeker de moeite waard :D

3. tanja1979

tanja1979 Actief lid

3 okt 2008
    217
    0
    0
    ik heb vrijdag de 4d echo gehad,ben ook 27 weken..........was echt zo gaaf.
    Inderdaad al mooie mollige wangetjes....zo bijzonder.
    Bij mij ging hij er ook af en toe met zn handjes voor gezichtje.Ik moest toen op mn zij liggen en later weer op de rug,toen ging het beter.
    Heel veel plezier en ik hoop dat je een paar super mooie foto,s van je kindje mag krijgen ;)

4. Priyanka

Priyanka Lid

10 dec 2008
    27
    0
    0
    A'dam
    Het was idd. geweldig. Hij had wel de hele tijd zijn handjes voor zijn koppie, maar na het nodige springen en wrijven, heeft hij die weggehaald. We hebben hele mooie fotootjes gekregen en hij lijkt sprekend op zijn papa

Ik vind het in ieder geval echt een aanrader..

Alleen nu is het wel afwachten tot aan de bevalling voor ik hem weer zie.. pfff :cry:

Deel Deze Pagina