inwendig onderzoek

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door miss spider, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss spider

miss spider Actief lid

30 jun 2009
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

ik ben nu iets meer dan 37 weken zwanger.
    morgenmiddag moet ik naar de vk,en als mijn bloeddruk omhoog is gegaan,wil ze inwendig kijken zei ze.Weet iemand waarom ze dat zou doen?
    Wat moet ik me hierbij voorstellen,en wat gaat ze precies doen?
    Kan me alleen voorstellen dat dat is om te kijken of het van binnen al een beetje klaar is.

thanx

2. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Om te kijken of je baarmoedermond al aan het verweken is en of je misschien al iets beginnende ontsluiting hebt. In dat geval kunnen ze strippen, dan heb je kans dat de bevalling eerder begint.

3. miss spider

miss spider Actief lid

30 jun 2009
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    kun je zelf van binnen zoiets ook voelen?Normaal voel je iets van een tuitje,en nu niks

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ze kijkt dan of je lichaam al bezig is met de voorbereiding op de bevalling. je baarmoedermond kan bijvoorbeeld verstreken zijn of zelfs al een beetje open staan. je kunt ook nog potdicht zitten.

de vlos gaat met 2 vingers voorzichtig naar binnen tot ze bij je baarmoedermond is. daar draait ze met haar vingers en tast hem zo af. het voelt als menstruatiekrampen en sommige vrouwen vinden het pijn doen, maar ik vond van niet en het duurt maar heel even.

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ze kijken dan denk ik of er ontsluiting is zodat als je bloeddruk ernstig blijft ze misschien in kunnen leiden of idd strippen

je kan het zelf niet voelen hoeveel cm ontsluiting je hebt als het goed is

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    is niks engs aan hoor en idd het ff checken van je eventuele weker wordende of al wat ontsluitdne baarmoedermond.

hier in dld heb je elke keer een inwendig onderzoek ik weet dus niet beter. ze checken altijd ff en controleren zo ook elke keer de ph waarder ivm infecties ed vidn het dus wel goed dat ze dat doen. en echt je voelt er niks van ook niet als ze met twee doen. een eendebek is 1000x erger.

7. miss spider

miss spider Actief lid

30 jun 2009
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank jullie wel voor de antwoorden!Ben een beetje gerust gesteld!Maar goed,blijft een eng iets om zo open en bloot voor iemand te moeten liggen

Deel Deze Pagina