Heeft iemand ervaring met de Peekaboo DNA-test voor het geslacht? Dit is een test vanaf 7 weken wat je thuisgestuurd krijgt en het zou 99% accuraat zijn. Ik ben heel benieuwd! Lijkt mij een leuke uitkomst mocht ik weer zwanger worden!
is dit een urine test? Zoja, dan is dat enorm onbetrouwbaar, maar voor de grap wel leuk om te doen. Edit, ik zie dat het een bloedtest is. Dan lijkt het me wel betrouwbaar (denk ik haha, zelfde als de nipt test). Maar wel duur. Ik zou dan toch altijd nog afwachten tot het ook op de echo duidelijk is (zou het zonde vh geld vinden haha)
Ik zag laatst in teenmom dat ze idd zo’n test deden. Het was een bloedtest en die kon je thuis vanaf 8 weken doen. Ik denk idd betrouwbaar.
Ik heb een tijdje geleden van een vriendin gehoord dat een vroege eigen test die ze zelf had gedaan buiten de verloskundige om (denk dus die jij benoemd) haar aangegeven had dat ze een meisje kreeg. Uiteindelijk kreeg ze toch een jongetje . Dus, leuk om te weten, maar ik zou er nog geen babykamer op inrichten .
Mits je vriendin de urine geslachts test had gedaan ipv deze bloedtest. Die urinetesten zijn idd onbetrouwbaar
Hi heb net gegoogled deze test is niet beschikbaar voor mensen in NYE en ook niet buiten america helaas!
Hahaha ik moest er om lachen dat het met de testen uit amerika dubbel tarief is... Maar ik zou het doen!
Toch staan er geen reviews van mensen oid bij de Nederlandse site. Dus weet niet of het dan betrouwbaar is? Je kunt niet checken of het bij andere mensen klopte, en ook over de site dna-test.nl staan geen reviews.