bruinverlies geen ongiepijn geen krampen nix help

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by BabyLove1, Mar 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

Dec 8, 2008
    898
    0
    0
    hallo ik heb een vraagje ben in juni 2008 gestopt met de prikpil en begon mijn maandstonden te krijgen op 25 oktober 2008 heb het zo wel regelmatig mijn menstruatie alleen deze maand heb ik geen menstruatiepijn en geen echte bloeding gehad heb meer bruin en donker rood afscheiding en ik kon letterlijk voor 3 dagen 1 verband aan. ik was ook 4 dagen overtijd heb toen na 2 weken weer een zwangerschaptest gedaan maar die was negatief.

nou is men vraag hoe kan dit ik heb niet gevloeid totaal geen krampen of iets dergelijks. moet ik me druk gaan maken wat kan de reden zijn dat dit is gebeurt ik maak me heel erg zorgen heb wel iedere maand gevloeid alleen deze maand wel bijna helemaal niks vergeleken met de vorig maand

cyclus 27-26-25-25-24-29

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi babylove,

dit kan gewoon een keer gebeuren, hoef je je geen zorgen om te maken. Waarschijnlijk is de volgende menstruatie weer gewoon zoals je gewend was.

Mirjam

3. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

Dec 8, 2008
    898
    0
    0
    Bedankt Mirjam ik hoop het zo wacht gewoon deze ronde af kijken hoe dat verloopt

Share This Page