lieve allemaal ik heb nu al 3 inwendige echo's gehad maar bij alle 3 was niks te zien wel een soort slijm/vlies ofzo maar het hormoon stijgt nog wel steeds... er is geen duidelijkheid ze zijn bang dat het weer een bbz is maar heb nog een kleine kans dat het wel goed is ze durven er ook nog niks over te zeggen. ik ben zo onzeker ik weet het gewoon even niet meer nu moet ik zaterdag weer.
Jeetje wat vervelend zeg! Ik hoop dat je 'gewoon' zwanger bent! Zaterdag krijg je meer duidelijkheid dus? Wanneer had je je ei? Want dan kun je inschatten of er wel wat te zien hoort te zijn. Maar heb vaker gehoord dat ze dachten dat het niet goed was en uiteindelijk toch wel goed was. Ik duim iig voor je!
weet niet precies wanneer mijn ei was was net weer begonnen met de pil maarja het is wel heel erg welkom. het is ook zo raar want vorige keer toen ik een bbz had voelde ik me ook helemaal niet goed en nu voel ik me juist wel heel goed helemaal geen pijn en bloedverlies ofzo dat had ik vorige keer wel. dus heb nog wel een beetje hoop...
Nou ik hoop met je mee! Hoelang zat er tussen de echo's dan? Maar goed als zij er niks over kunnen zeggen dan kan ik het al helemaal niet.
de eerste was vorige week donderdag en toen dinsdag en vandaag weer 1 en daar tussen door heb ik ook steeds bloed laten prikken. ik dacht ook al waarom wachten ze gewoon niet even een week maar zal wel komen omdat ik toen een bbz heb gehad en dat ze daar extra op letten denk ik? Bedankt voor jullie berichtjes
Ja dan wordt het idd lastig! Maar als ik het zo hoor mag je nog best hoop hebben. Laat je et zaterdag wel even weten? En veel succes!
ik hou jullie zeker op de hoogte! ze vroegen ook trouwens of ik een test wou doen dan halen ze cellen uit mijn baarmoeder maar als er dan iets zit dan gaat het wel dood zeiden ze. heb meteen gezegd dat ik dat niet wou!
ja dat vond ik ook raar hij raade het ook niet aan maar hij zei als de zwangerschap mij niks uit zou maken dan kon ik dat doen...
bealchelijk dat ze zo'n test aanbieden. Ik hoop dat je zaterdag duidelijkheid krijgt. Hoeveel weken zou je anders zwanger zijn? Groetjezzzzz
Ohh miriamklaas , ik hoop voor je dat je niet weer een bbz hebt , maardat het gewoon te vroege echo's waren en dat het nog helemaal goed komt... En wat een rare test wilden ze bij je doen zeg , dat vraag je toch niet als arts zijnde als er nog niks zeker is .... sterkte , dikke knuffel
lieve allemaal! ik ben vrijdagavond met spoed opgenomen in het ziekenhuis en waar we zo bang voor waren is weer gebeurd. weer een bbz.... ik ben vandaag weer thuis gekomen omdat het met een kijkoperatie hebben ze het weg kunnen halen en mijn eileider is gelukkig niet verwijdert. ik ben er kapot van.... ik hoop dat het met jullie beter gaat! x mir
Wil je heel veel sterkte wensen...wat verschrikkelijk kl*te zeg! Gelukkig hebben ze nog wel je eileider kunnen sparen...hoop heel hard voor je dat het de volgende keer goed gaat! Liefs Monique
Miriam... wat vervelend zeg! Ik had nog wel goede hoop dat het goed zat! Ik wil je graag heel veel sterkte wensen. Knuffel!
Ojee zeg wat k*t , weer een bbz , was het in dezelfde eileider ? Jeetje zeg , veel sterkte en neem de tijd ervoor he ........ hele dikke knuffel marjon