Lieve mensen, ik heb een hele mooie nekplooi gehad bij de 13 weken echo 1.9. Kan deze nu bij de 20 weken opeens boven de 3 zijn? Of als die nu goed is, is het dan bij de 20 weken ook goed?
Van wat ik heb begrepen is dat nekplooi met 20 weken niet meer aanwezig? Hier kijken ze met de 13 weken echo naar en als deze 1.9 was kan het niet opeens 3.5 worden
Hier was het in week 10 alarmerend, dat bleek ook terecht maar dan heb je t over een hygroma colli. Die ontwikkelde zich eigenlijk door naar een totalis (zat overal met 13 weken). Bij andere dames, die met soortgelijke uitslag zaten in dezelfde periode waren de gevolgen gemixt. De ene had een bevinding uit uitslagen, de ander verdween het spontaan en geen idee wat het veroorzaakte. Nekplooimeting deden ze toch met de 20 weken echo? (Is ff een tijd geleden voor mij) Hij verdwijnt wel weer als "meetwaarde" maar ik ben even niet zeker wanneer.
Met 20 weken meten is hij niet meer betrouwbaar. Als hij met 13 weken goed was, moet je dat aanhouden? Het klinkt nogal dringend, maak je je zorgen?