is absoluut niet zo bedoeld, vind t superklote voor dr, ik heb zelf ook t een en ander meegemaakt en mn nichtje is ook gehandicapt dus ik zie aan haar moeder hoe moielijk die het heeft, alleen al met de dagelijkse dingen.. had ik idd misschien dr ff bij moeten schrijven.. daar heb je gelijk in.. sorry kanela, nogmaals t is niet vervelend bedoeld en vind t supernaar.. ik wens jou ook veel sterkte toe natuurlijk maar dit is iemand anders zn topic en je spreekt met geen woord over de situatie van ts..
sorry nogmaals meis als ik een beetje bot over kwam.. is absoluut niet mn bedoeling.. begrijp nu uit je verhaal dat je dacht dat dit een algemeen topic was.. hoop dat je mn excuses aanvaard dat ik misschien wat bot overkwam.
@ Triska. Iedereen z'n eigen mening hierover. Ben niet zo snel teleurgesteld in iemand of op mijn tenen getrapt hoor Maar ik snap je punt wel. En ik heb nog eens terug gelezen, maar er zijn meerdere meiden die dus in hetzelfde schuitje zitten die het hier opschrijven. Vandaar dus dat ik dacht dat er steun aan elkaar gegeven word. Maar nogmaals...mijn excuses, en wil graag dit bericht verwijderen. Maar weet niet hoe. Iemand?
Vandaag einde van de dag is het zover, dan weten we eindelijk iets. Begin nu echt de zenuwen te krijgen. Thanks voor de steun en ik laat jullie zsm de uitkomst weten
ik hoop ook voor jullie mee jammer genoeg ook in dichtbijzijnde meegemaakt maar ook zeker meegemaakt dat er soms ook fouten worden gemaakt door de medici hopen dat het bij jullie goed uitpakt''duim duim''
Ik kwam ook even kijken of er al nieuws is.... Ik hoop maar dat de stilte betekent dat je goed nieuws aan het vieren bent....mijn duimen draaien volop!