Lieve allemaal vandaag gehoord dat alles tot nu toe goed is. Geen chromosoomafwijking. Ben dklgelukkig. Kan tnog niet bevatten we krijgen in sept nog wel n hartecho omdat dat daar nog wel n kans op is. Maar voor alsnog ziet t er goed uit. Wie had dat gedacht. Nu eindelijk een beetje genieten van onze zwangerschap!! Dankjulliewel allemaal voor jullie support!!
JEEEEEEEEEEEJ! begon me al een klein beetje zorgen te maken toen we niks hoorden, ben echt zooooo blij voor jullie, kan me voorstellen dat t genieten nog niet voor de volle 100% kan ivm de harteccho die in september is, maar dit is al superfijn toch? knufff!
Woehoeeeee yuul wat een goed nieuws zeg . Kan ik eindelijk lekker gaan slapen nu Liefs edith Mama van mees*
Pfff nou kan ik met een gerust hart gaan werken! Zo blij dat de chromosomen goed zijn! Kun je eindelijk de grootste spanning van je laten glijden. Uiteraard nog even spannend met de 20 wk, maar nu eerst even genieten van het feit dat deze uitslag goed is toch!! Knuffel!!!
Ja we kunnen het zelf ook niet echt geloven nog! Maar zijn echt zo blij!!! Ben nu weer lekker aan het werk!
Wauw...wat een super goed nieuws zeg!!! Kan me voorstellen dat er heel veel van je af valt. Geniet ervan!
Mooi nieuws heb je gehad yuul! Hoe gaat het nu? Wanneer heb je uitgebreide hart echo? Want dan weet je bijna alles zeker...
De uitgebreide hartecho hebben we 12 sept, dus dat schiet al lekker op. Ons kereltje groeit goed en loopt inmiddels al wat voor op schema. We hebben ook met 17 weken het hartje eindelijk mogen horen kloppen. Prachtig. En hij heeft een mooie hartslag en ze kon ook goed horen dat de 2 hartklepjes netjes dichtgingen. Dus ik hoop dat dit een postieve voorloper op 12 sept is. Ik ben in iedergeval heel positief gestemd en blijf daar ook vanuit gaan!