Hallo dames Vanmiddag onze eerste echo gehad en wat bleek We krijgen 2 wondertjes Was wel even aan idee wennen want we hebben 3 dochtertjes dus drukke boel allemaal maar we redden het wel alleen dinsdag weer terug komen wegens dat die niet een afscherming zag tussen de tweeling hij zag wel iets maar zeker kon hij het niet vertellen dus dinsdag even terug komen veder zag alles er mooi uit
Wow, ineens 5 ipv 4 kinderen, wat bijzonder! Dubbel gefeliciteerd!! Mocht je graag ervaringen lezen van andere tweelingmoeders, dan kun je die hier vinden... http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/326476-tweeling-mamas-iiii-373.html
gefeliciteerd! Ben blij te lezen dat je er super positief in staat! Je leest zo vaak anders... Heel veel geluk met jullie mooie grote gezin, prachtig..!!
Gefeliciteerd! Dat was wel fftjes schrikken zeker (voor ons wel iig, geeft niks, gaat vanzelf weer over) je hebt gelukkig de tijd om aan het idee te wennen en het is een hele speciale ervaring! Ik hoop voor je dat ze een tussenschot vinden dat maakt je kans op een ongecompliceerde zwangerschap zoveel groter. Hier inmiddels 36 weken ver met een goed tussenschot en 2 placenta's en heb eigenlijk net zo'n fijne en ongecompliceerde zwangerschap als bij de eerste. Alleen met een gigantische buik, de heren trekken zich niks van elkaar aan en groeien gewoon als eenlingen op de normale curve. Mag ook gewoon bevallen, okee wel in het ZH natuurlijk en ze mogen ook meteen mee naar huis daarna in principe. Denk gooi er maar wat positive ervaringen in, het eerste waar ik aan dacht bij tweeling was: klinisch, complicaties, vroeggeboorte, couveuse, keizersnee dat soort leuke dingen. Gelukkig kreeg ik al vrij snel verhalen te horen van goede zwangerschappen en normale bevallingen van voldragen kindjes. Dat maakte het een stuk makkelijker om gewoon lekker 'onbezorgd' zwanger te zijn.
Gefeliciteerd ! Heel bijzonder om 2 wondertjes te mogen dragen, ben nu 33 weken zwanger van een tweeling, maar kan die eerste echo niet vergeten...lekker genieten hoor, wij schrijven in n club, zwanger van een tweeling. Heel erg leuk ..en leerzaam