Morgen weer echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Zinaatje, Mar 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zinaatje

Zinaatje Lid

Feb 8, 2008
    84
    0
    0
    Hallo allemaal,

Nog 1.5 dag, nog 30.5 uur voor mijn 2de echo.
    Ik heb een eerste echo gehad bij 7 weken en 2 dagen omdat ik licht bloedverlies had en wat lichte krampen.
    Toen was het goed en heb ik het hartje horen kloppen.
    Was nog nooit zo blij geweest....
    Maar sindsdien wel erg ongerust geweest of het daar binnen wel allemaal goed gaat.

De verloskundige heeft wel gister gezegd dat de kans dat het mis gaat na die goede echo bij 7 weken wel heel klein is.
    Maar ik zal toch pas morgen gerust zijn als ik het weer met eigen ogen zie....

Ik tel verder af naar morgenmiddag....

Gr. Zinaatje

2. Niet meer actief

zinaatje:
    heel veel succes morgen,!
    zal vast allemaal goed zitten hoor.

veel liefs

3. Waarom

Waarom Bekend lid

Dec 12, 2007
    602
    0
    0
    He Zinaatje!

Ik wil je ook heeel veel succes wensen meid!
    Ik hoop ook met 7 wkn een kloppend hartje te horen, moet er alleen nog even op wachten!

Is het zo dat de kans op een miskraam minder wordt?
    Lees wel dat de meeste bij 10 of 11 wkn een miskraam krijgen, maar dat het vruchtje al gestopt is met groeien met 7 of 8 weken!
    Dus een mooi hartje horen met de 7 weken zou helemaal geweldig zijn natuurlijK!

ik duim voor je hoor!

4. Zinaatje

Zinaatje Lid

Feb 8, 2008
    84
    0
    0

Hoi Waarom,

De VK zei bij mijn eerste afspraak afgelopen woensdag dat er bij 7 weken een goede echo was, dat dus de kans wel heel klein is dat het nog fout gaat...

Maar ja, eerst zien dan geloven... ik ben pas gerust als ik straks echo heb gehad en mijn kleine wondertje weer heb kunnen aanschouwen.

Hoe ver ben jij Waarom?

Liefs Zinaatje

5. Waarom

Waarom Bekend lid

Dec 12, 2007
    602
    0
    0
    He Zinaatje,

Ja zoiets hoorde ik ook van die 7wkn ja, dus daar gaan we daar maar wel een beetje vanuit toch? anders wordt ik gek! ! ha ha ha ha ha
    Moet ook wel in je karakter zitten denk ik, wil graag zekerheid, maar ja dat wordt hiermee lastig!
    Ik hoop van harte dat je je wondertje snel mag aanschouwen met een kloppend harte :D

Ik zelf ben echt nog maar net zwanger, vorig weekend had ik een positieve test, dus dan wordt het 5wkn!

Ik ben erg blij.......heeft lang geduurd! en ik liep al op het zh!
    ben bij de 2de IUI zwanger geworden! we hebben er zelf ook veel bijgeklust, dus wie weet hebben we het toch zelf gedaan ;)
    omdat ik op het zh loop krijg ik ook met 7 wkn een echo!
    ga je ook voor mij duimen :oops:
    knuffel en succes meid!

6. Zinaatje

Zinaatje Lid

Feb 8, 2008
    84
    0
    0
    Ik zal zeker voor je duimen en voor alle andere meiden die ook wachten op eerste echo om kloppend hartje te zien.

Ik wist toen niet wat er door me heen ging toen ik mijn wondertje de eerste keer zag.
    De VK heeft zo'n drie keer gezegd dat bloedverlies dat ik op dat moment had hoogstwaarschijnlijk een miskraam was die nog moest doorzetten.
    Heb 8 dagen in onzekerheid moeten leven voordat de VK besloot om maar een echo te maken. Had al alle hoop opgegeven dat wondertje er nog zou zijn... maar toen.... jeetje wat er dan door je heen gaat....

Het wachten duurt zo eindeloos lang... maar toch achteraf weer snel....
    Dus hoop dat het snel 25-3 is, heb jij je eerste echo en ben ik al weer ruim 13 weken hoop ik.

Gr. Zinaatje

7. Waarom

Waarom Bekend lid

Dec 12, 2007
    602
    0
    0
    Bedankt Zinaatje!
    en natuurlijk gun ik het iedereen!
    heb wat afgeduimd! :)

Ik hoop zeker dat jij dan al lekker 13 wkn opweg bent, en dat je lekker kan genieten van een beginnend buikje! ;)
    Ik volg je wel!

8. Zinaatje

Zinaatje Lid

Feb 8, 2008
    84
    0
    0
    Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje van mij.... yes.... ook op de tweede echo zagen we ons wondertje weer, hartje klopte en hij lag heerlijk in mijn baarmoeder op zijn rug met zijn handjes te spelen....

Op naar de volgende echo over 9 weken...
    Weet niet of ik wel zolang kan wachten.... wil bij 17 weken pretecho laten maken en later in de zwangerschap nog een keer..

Liefs

9. westlander84

westlander84 Actief lid

Feb 13, 2008
    152
    0
    16
    westland
    wat heerlijk om je kleintje tezien!

ik mag woensdag voor mijn eerste echo alemaal heel spannend...

het roept ook wel wat vragen bij je op klopt het hartje, hoever ben ik op de echo bla bla...

geniet.....

Share This Page