Weet iemand wat een geslachtsbepaling bij Babyview kost?? Er staat op de site alleen de kosten voor een volledige pretecho en dat wil ik niet. Ik wil dus alleen de geslachtsbepaling. Over 4 weken heb ik weer een echo in het ziekenhuis, maar ik weet niet of ik zolang kan wachten, dus fijn als ik iets "achter de hand" heb. Wie kent de prijs hiervan?
een geslachtsbepaling kost volgens mij (uit mijn hoofd) 55 euro. Wij hebben binnenkort ook een geslachtsbepaling daar.
je moet even goed doorzoeken mssn bij andere bureau;s ik heb namelijk een geslachtsbepaling echo gedaan en dat kostte maar 25 euro
Ik zou als ik jou was even verder kijken of er geen andere echopraktijk bij jullie in de buurt zit. Vind het eigenlijk ook best veel geld. Wij zijn ook een keer bij zo'n bekendere geweest tijdens mn vorige zwangerschap (babyvision) en daar hebben we ook aardig voor moeten betalen maar in verhouding tot het echobureau waar we nu heen gaan was het ook heel kort en afstandelijk. Ik weet niet waar je vandaam komt maar wij gaan nu altijd bij Echopraktijk Drechtsteden is een hele leuke meid ze is medisch wetenschapper en echoscopiste en neemt echt de tijd. 10 minuten scantijd(dus echt zonder t geklets enzo) kost bij haar 35 euro en dan krijg volgens de site minimaal 4 foto's mee maar wij hebben er tot nu toe iedere keer 8 meegekregen en altijd supermooi! Liefs mij
Hey Astrid, Waar woon je ergens? ik heb dinsdag ook een geslachtsbepaling wel uitgebreid ze controleren ook de orgaantjes. Maar ze doen ook alleen geslachtsbepaling en krijg je fotos mee dat is 35 euro. Het is in rosmalen...
In Ede kost het 30 euro. Als je 's avonds wilt, komt er 5 euro bij. Dat is alleen geslachtsbepaling + 1 foto. Baby-pret