Geslachtsbepaling bij Babyview

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door AstridDi, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Weet iemand wat een geslachtsbepaling bij Babyview kost??

Er staat op de site alleen de kosten voor een volledige pretecho en dat wil ik niet. Ik wil dus alleen de geslachtsbepaling.

Over 4 weken heb ik weer een echo in het ziekenhuis, maar ik weet niet of ik zolang kan wachten, dus fijn als ik iets "achter de hand" heb. :D

Wie kent de prijs hiervan?

2. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    een geslachtsbepaling kost volgens mij (uit mijn hoofd) 55 euro. Wij hebben binnenkort ook een geslachtsbepaling daar.

3. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Donders .... 55 euro ??? Wat een geld zeg ... nee, dan wacht ik nog wel ff tot 1 april :D

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

je moet even goed doorzoeken mssn bij andere bureau;s
    ik heb namelijk een geslachtsbepaling echo gedaan
    en dat kostte maar 25 euro

5. jonibra

jonibra Niet meer actief

Ik zou als ik jou was even verder kijken of er geen andere echopraktijk bij jullie in de buurt zit.
    Vind het eigenlijk ook best veel geld.
    Wij zijn ook een keer bij zo'n bekendere geweest tijdens mn vorige zwangerschap (babyvision) en daar hebben we ook aardig voor moeten betalen maar in verhouding tot het echobureau waar we nu heen gaan was het ook heel kort en afstandelijk.
    Ik weet niet waar je vandaam komt maar wij gaan nu altijd bij Echopraktijk Drechtsteden is een hele leuke meid ze is medisch wetenschapper en echoscopiste en neemt echt de tijd.
    10 minuten scantijd(dus echt zonder t geklets enzo) kost bij haar 35 euro en dan krijg volgens de site minimaal 4 foto's mee maar wij hebben er tot nu toe iedere keer 8 meegekregen en altijd supermooi!

Liefs mij

6. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Hey Astrid,

Waar woon je ergens?
    ik heb dinsdag ook een geslachtsbepaling wel uitgebreid ze controleren ook de orgaantjes.
    Maar ze doen ook alleen geslachtsbepaling en krijg je fotos mee dat is 35 euro.

Het is in rosmalen...

7. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Nee, beetje ver weg , ik woon in de omgeving van amersfoort ;) en hier hebben we alleen babyview

8. samira100

samira100 Lid

4 okt 2008
    68
    0
    6
    hoi, in utrecht wijk overvecht doen ze het voor 25 euro

9. Aalbes

Aalbes Actief lid

4 okt 2006
    118
    0
    0
    In Ede kost het 30 euro. Als je 's avonds wilt, komt er 5 euro bij.
    Dat is alleen geslachtsbepaling + 1 foto.
    Baby-pret

Deel Deze Pagina