geen vruchtje te zien

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by mano82, May 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mano82

mano82 Fanatiek lid

May 15, 2007
    1,554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik ben vandaag naar de verloskundige geweest. Ik dacht dat ik 8 weken zwanger was. Mijn laatste maandstonden heb ik gehad rond de tweede week van maart. Maar op de echo was de baarmoederzak te zien zonder vruchtje. De verloskundige vertelde me dat ik slechts 4 à 5 weken ver ben of dat het zal uitlopen op een miskraam...
    Nu ben ik heel erg bang dat het slecht afloopt. Ik heb daarentegen wel altijd een zeer onregelmatige cyclus waarbij ik soms 6 weken geen maandstonden heb. Dus het kan daar ook mee te maken hebben.
    Volgende week volgt een tweede echo.
    Wat ik me afvraag... wanneer begin je een vruchtje te zien?
    Als er geen vruchtje te zien is na 5-6 weken, is de kans dan klein dat het goedkomt?

2. Winter

Winter Actief lid

Dec 5, 2006
    307
    0
    0
    Psychologie, Filmmuziek, Rusland
    Hey,

Toen ik de eerste keer naar de gyn ging was er ook enkel nog het vruchzakje te zien. Ik was toen net 6 weken ver.
    Twee weken later mocht ik terugkomen en toen was er wel een vruchtje te zien. Ik was toen 7 weken en 6 dagen. Het hartje klopte en alles was in orde (zie album echo's)
    Ik heb ook een onregelmatige cyclus dus ik was ook minder ver dan ik dacht.
    Het kan nog alle kanten uit hoor.

Liefs Winter ***

3. mano82

mano82 Fanatiek lid

May 15, 2007
    1,554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Bedankt voor je reactie!
    Ik hoop dat het ook bij mij goedkomt.

4. Patricia27

Patricia27 Actief lid

Dec 3, 2006
    288
    0
    0
    inpakster
    IJsselmuiden
    ik dacht eerst ook dat ik zwanger was en ben toen voor controle bij de gyn geweest. Hij kon niks zien en uit de urinetest was negatief uitgekomen toen was ik 2 weken over tijd.
    Ik bleef misselijk en na 2 weken weer een test gedaan en wat bleek wel zwanger. Ik ben afgelopen maandag bij de gyn geweest en ik heb het gezien en het hartje gehoord.

5. lianne1984

Nov 13, 2006
    98
    0
    0
    hoi mano82

heb je een gewone echo gehad of een inwendige echo,
    want bij mij konden ze met 6 a 7 weken met een gewone echo niks zien maar met een inwendige wel succes ermee.

groetjes :D

6. mano82

mano82 Fanatiek lid

May 15, 2007
    1,554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Hoi lianne!
    Het was een inwendige echo en het was duidelijk te zien dat er een vruchtzakje aanwezig was (wat wees op bijna 6 weken) zonder vruchtje...
    Er is 1 kans op 2 dat het fout gaat zij de vk me gisteren.

Vandaag had ik een kleine veeg lichtrood bloedverlies en nadien wat bruin bloedverlies...
    Ik heb pas volgende week een afspraak maar in het ergste geval bel ik de vk morgen op want ik ben er niet zeer gerust in.
    Ofwel is het de innestelling van het vruchtje wat mogelijk is, ofwel is dat een slecht voorteken denk ik :cry:
    Iemand ervaringen met bruin bloedverlies rond 6-7 weken?

Liefs,
    Mano

7. Niet meer actief

Mano, met (bijna) 6 weken zie je wel al een piepklein vruchtje als het goed is, bij mij tenminste toen wel.
    Met 6 weken zie je zelfs als een hartje kloppen.
    Dus of je bent idd minder ver dan je dacht, of het is niet goed (weet niet hoeveel bloedverlies je inmiddels hebt)
    Succes ermee, het kan alle kanten op dat is altijd in het begin, zo onzeker he..

8. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Ik heb er geen ervaring mee, mijn eerste echo was veel later.. Ik wens je in ieder geval heel veel succes en hoop dat het bloeden hierbij blijft! Als je je onzeker voelt gewoon de vk bellen hoor.... Daar is ze voor! :)

9. mano82

mano82 Fanatiek lid

May 15, 2007
    1,554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik heb inmiddels een mk gehad, het heeft bijna 8 uren geduurd alvorens de vruchtzak eruit was en de pijn verminderde.
    Ik wens niemand zoiets toe, het is bijna het ergste wat een vrouw op zo'n moment kan overkomen :cry:

10. natalie

natalie Lid

Apr 6, 2007
    82
    0
    0
    Wat vreselijk voor je dat je een miskraam hebt gehad! Dat is heel pijnlijk en verdrietig om mee te maken. Ik heb zelf drie keer een miskraam gehad, dus ik weet hoe je je nu voelt.

Heel veel sterkte meid. Neem de tijd om dit op jouw manier te verwerken.

11. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    Lieve Mano,

Heel veel suc6 meid! Doe het verdriet verwerken op je eigen manier en rustig aan!

Liefs.

12. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Toen ik je eerste berichtje las, vreesde ik al voor het ergste. Natuurlijk hoop je dan dat alles goed komt.. Helaas staat verder op geschreven dat het inderdaad mis is gegaan. Vervelend voor je.. heel veel sterkte de komende tijd.. knuffel..

13. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :cry: Verdrietig nieuws.. Ik had nog goede hoop voor je maar helaas.. :cry:

14. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    He verdorie, wat een verdrietig nieuws :cry: Wat erg voor je meid, veel sterkte!

15. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    Heel veel sterkte meid.
    Neem goed de tijd om het het een plekje te geven!

Liefs Marie

16. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    hey meis heel veel sterkte en doe het lekker rustig aan.
    knuff doris

17. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    heel veel sterkte gewenst met dit verdriet.

Share This Page