hallo dames even een vraagje van een onzekere miep ik heb gisteren een echo gehad en de gyn zag een hele mooie vruchtzak en waarschijnlijk nog een maar die was minder rond,maar zag nog geen vruchtje' kan dit kloppen met deze termijn?maak me een beetje zorgen en mag pas 12 februari terug voor een nieuwe echo wie weet hier antwoord op daar ik weleens lees dat ommige al een hartje zien kloppen alvast bedankt debby
Hoi onzekere miep, Deze onzekere miep heeft dit ook al 2 keer mee gemaakt en met mij nog n aantal onzekere miepen Het is heel normaal om rond die tijd dat jij nu zit alleen nog n vruchtzakje te zien. Je bent echt wel zwanger maar de embryo is nog zo klein dat je er verder buiten de vruchtzal nog weinig van kan zien. Dus ook geen hartje. Die zien de meesten pas tegen de tijd dat ze 7 weken of n paar dagen langer zwanger zijn. Snap dat je graag meer wilde zien maar dat zal 12 februarie dan wel zo zijn. Dan ben je weer 2 weken verder en dan is met zekerheid een klein babytje en n hartje te zien als alles goed gaat. Vandaar dus dat je pas weer over 2 weken terug komt. Scheelt nog n echo EN nog meer onzekerheid voor jou. Succes enneuh...gefeliciteerd!
@wilma dank je voor je antwoord ja lees ook overal dathet nog wel erg vroeg is dus ga maar twee weken lang duimen draaien en dan komt het allemaal goed groetjes debby
inderdaad, gewoon duimen. bij mij was er ook niets te zien met 5+3, maar twee en een halve week later wel succes!
ik heb een echo gehad met 5 weken en 2 dagen. Er was bij mij ook enkel een vruchtzakje te zien (19.3mm) ik mag op 11 feb gaan voor de volgende echo...
Ik ben zo benieuwd waarom ze zo vroeg een echo doen. Ik kreeg er pas een met bijna 10 weken omdat ik ook nog de nekplooimeting wou doen. Had ik die niet gedaan dan pas met 12 weken een termijn echo.
bij mij was het zo vroeg omdat ik een zeer onregelmatige cyclus had en ik had dus geen idee wanneer ik mijn eisprong had gehad. zelf dacht ik bij de eerste echo dat ik toch wel 6 weken en een aantal dagen was, maar het bleek dus 5+3 te zijn. ik schrok toen dat er niets te zien was behalve het vruchtzakje, maar volgens de gyn was dat heel normaal op dat tijdstip. ik ben toen na 2 weken teruggekomen en toen was alles in orde
ik had precies hetzelfde, en ik mocht pas vier weken later terugkomen. Echt wel even afzien, onzekere tijd! Maar alles goed en echt zwanger. Dus hou vol!
dank jullie wel (ik ben weer gerustgesteld ) 12 februari mag ik weer dus hoop dan wat meer te zien jullie horen van mij groetjes debby
bij de echo van psies 5 weken zagen we ook wel duidelijk een vrichtzakje en als je goed keek een piepklein schimmetje van een vruchtje, dus ik zou me geen zorgen maken hoor, het is nog zo klein dan
Hoi, Ik heb gisteren een echo gehad met 6 weken en 3 dagen en helaas was er geen hartactie te zien. Over twee weken pas terug. Ik word gek! Te meer omdat ik al twee miskramen en een kindje met een open hoofdje heb gehad. Daarna gelukkig een gezonde zoon Jort. Maar nu ziet het er naar mijn idee ook slecht uit. Ik word hier knetter onzeker van en diep ongelukkig. Wie heeft positieve berichten. Linda [ quote="debbyvermeer"]hallo dames even een vraagje van een onzekere miep ik heb gisteren een echo gehad en de gyn zag een hele mooie vruchtzak en waarschijnlijk nog een maar die was minder rond,maar zag nog geen vruchtje' kan dit kloppen met deze termijn?maak me een beetje zorgen en mag pas 12 februari terug voor een nieuwe echo wie weet hier antwoord op daar ik weleens lees dat ommige al een hartje zien kloppen alvast bedankt debby[/quote]
nou meiden ik ben vandaag weer geweest voor de echo en heb het hartje gehoord en gezien(en ben zo blij ) uk was nu 1.1cm dus lekker gegroeid in twee weken van iets naar dit en met een hartje ik klim op de roze wolk en bedankt voor jullie antwoorden het heeft me toch wel gerustgesteld liefs debby
hoi hoi ik hoop dat het bij mij dan ook nog te vroeg was naar mijn berekening was het 5.3week maar de vrouw die de echo maakte die zij 6,4 nu weet ik zeker dat dit niet kan maar ze zij dat er een leeg vruchtzakje was en dat ik zeker op een miskraam moest wachten nu heb ik de verloskundige gebeld en die zij we wachten een week af en dan doen we curretage nu ga ik dat dus nog niet doen want ik lees hier zoveel dat je na 2 weken wel wat ziet enzo en ik heb verder ook geen bloed verloren of iets anders geks ik voel me ook gewoon nog zwanger pff moeilijk hoor die onzekerheid liefs mij
@ roosje, ik snap wat je bedoelt hoor. ik heb ook die onzekerheid en voel me ook gewoon zwanger en heb ook geen bloed verloren. ik heb een onregelmatige cycles, dus ik weet niet hoe lang ik zwanger zou moeten zijn. ik hoop op een goede echo morgen. ik zou sowieso er op staan nog een echo te krijgen voor dat je eventueel een curretage krijgt. dat ga ik ook doen als t zo ver mocht komen,]
roosje, ik vind dat nogal wat hoor, dat die vrouw zegt dat je op een miskraam moet wachten! dan kan ze toch niet zeker weten. ok als je nu al 8 of 9 weken was en er was niets te zien, ok. maar jij denkt 5.3 nou zover was ik ook en er was niets te zien! zie mijn berichtje maar. maar mijn gyn vond dat heel normaal gezien mijn onregelmatige cyclus. twee en een halve week later ging ik terug en toen zag ik een kloppend hartje. ik vind het dus maar vreemd dat je verloskundige over een week een curretage wil doen! ik zou het toch echt even wat langer afwachten! anders ga je ergens anders heen over 2 weken en doe je net alsof je net hebt ontdekt dat je zwanger bent. dan kijkt er een nieuw iemand naar en weet je precies waar je dan aan toe bent. ik hoop voor jou dat er dan een mooi vruchtje met hartje te zien is.
hoi hoi ik heb vandaag weer de verloskundige aan de lijn gehad en heb verteld wat ik hierallemaal lees en dat jullie ook 2 weken later een mooi hartje heb horen kloppen ik hou heus wel in mijn achterhoofd dat het alsnog niet goed gaat maar het kan gewoon ook nog te vroeg zijn nu heb ik weer een afspraak voor volgende week donderdag dus dat is na de 1e echo 2 weken later dat is op zich wel mooi en ik heb het dan in het ziekenhuis ik hoop zo dat het dan goed komt] bedank allemaal voor jullie reacties lief mij