Ik vroeg me af wat ze precies testen tijdens de zwangerschap als ze je bloed afnemen. Mij werd in kort verteld: Ik heb geen SOA's (wist niet dat ze dit testte), Geen ijzertekort, Antistoffen zijn prima behalve tegen rode hond. Zat toevallig te lezen op een website over toxoplasmose en daar stond in dat ze ook vroeg in de zwangerschap op antistoffen worden getest Nou vraag ik me af wat ze bij jullie hebben getest en wat ze verteld hebben? Ben eigenlijk wel benieuwd om de verloskundige te bellen en vragen als ze dit getest hebben en als ik dan antistoffen heb of juist niet..
ik had geen antistoffen voor toxoplasmose dus mag ik niet teveel met de poezen bezig zijn want die kunnen dat dragen ik heb geen soa's mijn schildklier werkt iets te snel blijkbaar(nooit geweten maar is blijkbaar ook niet echt belangrijk omdat de gyn er niets over zegt) voldoende ijzer,suiker was goed géén antistoffen voor cytomegalovirus en dat heb ik heel erg gehad in 2008(6 maanden positief voor getest!)en nog geen antistiffen :x en dat was het zowat denk ik...