Pretecho met hoeveel weken

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mamav2boefies, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Ik vroeg me af met hoeveel weken jullie een pretecho hebben laten maken
    Bij mijn andere 2 kids had ik een pretecho rond de 26 weken
    Ik heb nu een pretecho staan met 27.4 dagen
    Rond de 26 weken kan ik niet want dan ben ikzelf op vakantie
    Ik kan rond 25 weken wel Dit scheelt dan 2 weken
    Wat zouden jullie doen

2. MamaStefanie

21 jun 2011
    33
    0
    0
    Productie-arbeider
    Genk, Belgisch Limburg
    Hallo,,

Ik heb een 3D-echo laten doen op 29weken!, vroeger wilde ze het ook doen, maar vanaf 29weken is het, het beste zei mijn gynaecoloog!
    Eigenlijk, hoe langer je wacht, hoe duidelijker je echo is, en ook hoe mooier de beelden zijn :)
    2Weekjes kan veel verschil doen, zeker op het einde van je zwangerschap :)

Liefs MamaStefanie

3. Slimpie

Slimpie Actief lid

26 okt 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb m op 26 weken staan... mijn verloskundige zei weer dat je met week 25/26 het beste resultaat heeft..

Menigen verschillen blijkbaar

4. MamaStefanie

21 jun 2011
    33
    0
    0
    Productie-arbeider
    Genk, Belgisch Limburg
    Ja idd,, :) Zo zie je maar dat het ook gewoon maar mensen zijn eh :)

groetjes

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

bij fynn heb ik hem gehad met 32 weken echt super mooi beeld
    met deze met 22 weken al en dit gaf echt hele mooie plaatjes.

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik had er een met 21 weken en een met 30 weken.. Bij de volgende wil er een met 18 en een met 28.. Volgends mijn vk maar ook volgends het pretechobureau heb je de mooiste beelden met 28 weken. Na 34 worden ze minder omdat het kindje dan al erg groot is en je dus niet altijd alles kan zien..

7. keano11

keano11 Actief lid

5 feb 2009
    116
    0
    0
    ik heb hem met 18 weken laten maken want dan zie je het kindje er nog helemaal op en zie je alle bewegingen ook goed wel mooi om te zien hoe later hoe minder je te zien krijgt

8. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hier een pretecho gehad met bijna 17 weken en met 29 weken .. Echt super echo's die van 29 weken :D Ze was zo goed te zien

9. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Ik laat mijn afspraak van 27+4 dagen staan
    Bedankt voor de tips!

10. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik heb net een afspraak gemaakt en met 17 weken laten wij een geslachtsbepalende echo doen en met 28 weken een 3d-echo :)

11. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb een 3-d echo gehad met 28 weken, prachtige beelden gezien! Ik zou inderdaad je afspraak laten staan hoor!

12. Zaantje25

Zaantje25 Lid

31 mrt 2011
    83
    0
    0
    Ik heb hem morgen. Ben zo beniewd naar de 3d-echo, heb er zolang naar uitgekeken.
    We hadden hem eigenlijk op 24 juni staan, maar omdat manlief het te druk had op werk hebben we het verschoven naar 1 juli.
    Ik heb gehoord dat veel mensen terug moesten komen omdat de kleine er niet goed voor lag.
    Hoop dat de kleine morgen geen verstoppertje speelt!!

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    ik denk dat het verschil in mening over wat het mooiste is te maken heeft met een paar dingen.

Vanaf de 24 weken krijgt t kind wat meer onderhuids vet wat vaak zorgt voor een mooier beeld van het gezichtje, hiervoor wil het nog wel eens een "alien" achtige uitstraling hebben..

Vaak willen kindjes t niet laten zien of liggen ze net niet goed, als je dan een 2 weken moet wachten voor de volgende afspraak kan je voor t mooie "te laat" zijn als je al later een pretecho gepland had.

De reden dat je hoe meer aan t eind hoe slechter beeld krijgt heeft te maken met de ruimte met vruchtwater die tussen t gezichtje en de baarmoederwand moet zitten om mooi beeld te krijgen.. hoe groter je kindje hoe groter de kans dat het met het gezichtje ergens tegenaan zit en je dus geen mooi beeld kunt krijgen! :)

Hier wil ik ook een 3d/4d echo plannen met zon 27 a 28 weken.. dan is er ook nog genoeg ruimte om terug te komen eventueel maar wel al genoeg spekkies om t gezichtje mooi te zien! :)
    de vorige keer lag ons zoontje met en de navelstreng en zn beentje/voetje en zn handjes voor zn gezichtje en mochten we dus ook terugkomen..

14. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    wij hebben onze 3d echo met 26+6 ik vroeg of er veel verschil is in de weken toen ik de afspraak maakte maar je zou eens kunnen kijken op babyview.nl daar staan filmpjes op.. ik zou inieder geval niet te lang wachten.
    :)

Deel Deze Pagina