Goedemiddag dames, sinds een kwartiertje krijg ik ineens hele erge buikpijn en onderrug, ik ben nu 9 weken zwanger, heb geen bloedverlies, zou dit al bandenpijn kunnen zijn? hoe voelt dit? het is niet echt kramp maar meer stekend en het houdt continu aan.. ik hoop op een snel antwoord, maak me een beetje zorgen.. Liefs een bezorgde jojo
Lijkt mij idd op bandenpijn. Ik heb hier erg veel last van gehad en ook heel erg pijnlijk een aantal keer zelfs zo erg dat we naar de spoedeisende hulp waren gegaan...
ja ik vind het ook klinken als bandenpijn. Zo vroeg in de zwangerschap gebeurd dat al. Ik heb nu meer last van buikpijn dan van bandenpijn. Weet eigenlijk niet of bandenpijn de hele zwangerschap doorgaat. Maar geniet lekker meid van je zwangerschap. Zolang je geen harde krampen en bloedverlies hebt is er niks aan het handje.
een ongerust jojo wordt weer een beetje een geruste jojo Schrok er best van, het neemt nu weer een beetje af, laten we er het beste van hopen en positief denken! Donderdag 1e echo, dan gaan we het zien! Bedankt voor jullie reakties! Liefs Jojo
Het is heel logisch dat je onzeker ent. Er gebeurd zoveel in je lichaam wat je niet herkend. En je hormonen zorgen ook nog voor meer onzekerheid misschien. Hee veel plezier bij je eerste echo! Het is echt heel bijzonder om hem/haar te zien ook al is ie nog zo klein.
Dank je wel, ik kan bijna niet wachten hoor maar nu is het dan eindelijk bijna zover, ik ga genieten en laat weten hoe het was! Liefs
heel normaal dat je zo onzeker bent meid. PROBEER positief te denken en ik hoop op een goede mooie echo!