Hallo dames, Ik ben toch benieuwd of het nou echt wel een meisje is.. Ik begin nu opeens heel erg te twijvelen. (vraag me niet waarom, want dat weet ik niet) Zal wel aan de hormonen liggen? Of stel ik me nou aan. Heb nou alles al in het roze en straks is het wel een jongen, dan moet ik alles nog in het blauw kopen..dus vandaar dat ik dit bericht plaats.. Kan iemand zien of dit wel een meisje is?
Als de echoscopist je heeft uitgelegd dat die 3 streepjes in het midden van de foto de schaamlipjes zouden zijn, dan zie ik hetzelfde....en zou ik geloven dat het een meisje is!
Haha oke dan! dit is mijn eerste, dus ik weet ook niet hoe het eruit ziet als het een jongetje is zeg maar..
Meisje, lijkt heel erg op de foto in mijn album!! Maar ik zou pas echt helemaal 'zeker' zijn (voor zover dat kan ) als je het in 3d hebt gezien...
Lijkt wel op een meid! Maar ik zie verderop ook de navelstreng zitten (zijn ook 3 streepjes) dus het zou nog kunnen zijn dat die ervoor zit.
Haha nou dat hoop ik dus niet haha.. Die navelstreng heb ik nog niet eens gezien.. Zal meteen even kijken..