ahgraaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb zulke ontiegelijk zere benen niet normaal meer soms het gevoel dat ze te zwaar zijn om op te tillen om mijn ene been voor mijn andere te xetten haha het is een soort van kramp ofzo niet om uit te houden zijn er meer die dit ook hebben? en wat doen jullie eraan? lig regelmatig met de benen omhoog alleen het helpt meniets
Heb je misschien spataders? Dan kan je ook zo'n pijn en zwaar gevoel in je benen van krijgen. Steunkousen helpen dan. Misschien helpen nu wisseldouches en veel met je voeten omhoog, en niet te lang staan?
ik heb het ook maar meestal als ik lig en te lang in één houding. Weet ook niet echt wat je eraan moet doen.
Misschien is het een idee om magnesium te gebruiken, helpt bij zware benen en krampen en trillerigheid in je benen.
Ik heb dit ook, alleen ben ik niet zwanger..... Wat bij mij heel goed helpt is de 'cooling-gel' van eehhh...Lambert geloof ik. Dit is een soort bodylotion voor na het sporten. Meestal is het een blauwige kleur, maar wit kan ook. En dat voelt heeeeeeeeeeeeeeeerlijk! Misschien gewoon even vragen in de drogist naar dit spul... Ik weet trouwens dat rode Martini ook helpt door de kruiden die daar in zitten, maar ja...dat mag natuurlijk niet in je zwangerschap...
Ik heb hier ook veel last van, vooral in de loop van de dag, ook mijn heupen doen weer zeer en mijn onderrug breekt dan zowat af. Ik had het ook bij mijn 1e zwangerschap. Ik heb sinds vrijdag steunkousen omdat ik last heb van spataders en die geven mij wel wat meer steun aan mijn benen, ze voelen lichter aan. Maar nog ben ik 's avonds op en ga ik lekker in de bank hangen om bij te komen.