Nekplooimeting

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Jil, 18 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimi1984

21 apr 2010
    9
    0
    0
    Limburg
    Heel heel veel sterkte meid met deze enorme beslissing

2. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    jeetje meis, wat vreselijk!! heel veel sterkte!!
    Ik ben 4 mei aan de beurt,..ben erg benieuwd wat de uitslag daarvan zal zijn.....Ik hou jullie op de hoogte!

Dikke knuffff voor jou Jill!

3. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Meiden, geen nekplooitmeting meer voor ons...
    Ons kleintje hebben we vrijdag gezien en het hartje klopt niet meer,...vreselijk!!
    succes allemaal met jullie!!

dikke knuf

4. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @berretje, wat vreselijk. heel veel sterkte en succes. had je al een goede echo gehad?

5. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    dank je wel!
    had met 6 weken en met 7w en 3 dagen een echo gehad en toen was er een zeer mooi kloppend hartje te zien,..ik liep zelfs iets voor, kindje was goed gegroeid dus mijn datum ging naar voren,...maar nu met 10w6 dagen dus geen hartje meer,...je weet dat het kan gebeuren maar toch ga je er niet vanuit zeker niet als je het hartje al hebt zien kloppen,....
    nu afwachten hoe de rest zal verlopen en of mijn lichaam het zelf afstoot, anders curretage....pffff niet tof allemaal zeg...
    Maar het komt goed,...daar gaan we van uit....

kusss

6. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @berretje, wat vreselijk. weet uit ervaring ook dat het kan. (met 6weken kloppend hartje, was wel anderhalve week korter, wat naar mijn idee al niet kon. met 9.3week bleek het al niet meer te leven van net na de vorige echo.)
    mag ik vragen hoelang het hartje al gestopt is met kloppen? omdat het bij mij al 3weken was. het kindje wilde er bij mij niet uit. werd na 2weken (en medicatie) alsnog gecurreteerd. wilde het graag zelf doen, maar mijn lichaam (en het kindje) niet)
    hopelijk valt het bij jou mee. (wat het mee kan vallen)

en je weet ergens dat het kan, maar als je een kloppend hartje hebt gezien ga je er van uit dat het goed is (ik toch) dat zegt bijna iedereen (dat je dan iets van 80% kans hebt dat het goed blijft gaan? dacht ik) het komt altijd als een klap, maar na een kloppend hartje helemaal (vond ik)
    nogamaals veel sterkte

7. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai hai!
    Ze weten niet hoelang het hartje al niet meer klopt,....maar niet heel lang werd er aan gegeven,...
    zelf heb ik zo een gevoel van vorige week dinsdag of woensdag.....als je dan terug gaat denken, maar misschien al wel langer.
    Ook ik wil het graag zelf doen, maar ik kan niet te lang wachten want over 2 weken gaan we op vakantie, en ik wil gewoon mee...! lekker even eruit, geen werk en nergens over nadenken, even relaxen samen met mijn vriend en familie want die gaan ook mee....dus dan moet het niet te lang duren...
    vandaag wordt de gyn in ziekenhuis gebeld door de verloskundige....
    ja het valt erg zwaar...het is voor ons allemaal de eerste keer...en ik zag bij deze echo afgelopen vrijdag ook de beentjes zitten enzo, dus ik zei dat nog heel vrolijk, maar ik nooit aan gedacht dat ik een hartje moest zien gelijk en dat het niet bewoog,..weet ik veel...! maar ook dat weten we nu weer.....

nou ik zal je op de hoogte houden van het vervolg hiervan, of wanneer ik naar het ziekenhuis moet....hoor graag van jou nog even over de medicijnen wat voor slechte ervaringen je daarmee had...

kuskussss

Deel Deze Pagina