Wie ziet het geslacht op echofilm 13w5d?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Visje, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Visje

Visje Actief lid

19 jan 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

De echo is met 13,5 week gemaakt. In het eerste deel van het filmpje zie je duidelijk de navelstreng rechtop staan. Ik zie zelf geen nub. In het laatste deel kijk je tussen de beentjes van onderen. Ik dacht hier een jongetje te zien, maar is dat niet de navelstreng?:(
    Ik ben heeeeeel benieuwd naar wat jullie zien!

Liefs,Visje

YouTube - echofilm 13w5d 0004

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

haha visje :) je bent heeeeeeel nieuwsgierig zo te zien :D ik ook hoor maar over 4 weken heb ik met 16 weken pretecho dus die wacht ik nu geduldig af.

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    vanaf 16 weken schijnt het geslacht pas helemaal ontwikkeld te zijn dus nog even afwachten meis wel een hele mooie echo film hihi

4. Visje

Visje Actief lid

19 jan 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben idd heel nieuwsgierig:D Ik dacht de experts onder ons kunnen er vast wel wat van maken!

5. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Het is met 13 weken echt nog niet goed te zien. Bij mij wilde de gyn met 13 weken wel even een blik werpen, maar gaf ook gelijk aan dat als ie het al kon zien, ik er nog niet vanuit mocht gaan. Hij dacht toen een meisje te zien, maar 3 weken later bij de geslachtsbepaling was het toch echt een jongetje!

Nog even geduld hebben!!

6. Visje

Visje Actief lid

19 jan 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond laatst deze website. Daar staan meerdere vroege geslachtsecho's tussen (vanaf 13 weken). Het is misschien niet heel duidelijk, maar je ziet zeker wel verschil tussen jongens en meisjes!
    Echobaby - 2D

Maar goed, ik wacht geduldig af hihi;)
    En hoop stiekem toch dat er nog een expert langskomt die het ziet!

7. meike1

meike1 Actief lid

27 okt 2010
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, nieuwsgierig...

Oke, ben ik nou gek of zie ik heel duidelijk een jongetje op deze echo? In de eerste helft zag ik echt meerdere malen twee balzakjes, en in het laatste gedeelte zie je weer duidelijk iets uitsteken tussen de beentjes....

Wel een supermooie echo trouwens! En gefeliciteerd met je zwangerschap!

8. Visje

Visje Actief lid

19 jan 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor je reactie Meike!
    Die balzakjes zie ik zelf niet. Waar zie jij die dan?
    In het laatste deel dacht ik ook een piemel te zien, maar dat kan ook de navelstreng zijn. In het eerste deel zie je namelijk duidelijk die navelstreng rechtop staan (lijkt op piemel!).

9. kiwija

kiwija Lid

4 nov 2010
    69
    1
    8
    hallo,

ik denk ook een jongen te zien!
    ik vind dat er veel uitsteekt voor een meid hoor!!!hahaha
    maar misschien kan dat wel in deze periode van de zwangerschap?
    maar ik denk een jongen!!!!

greetzzzz kim

10. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Nou ik zie dus ook heel duidelijk een jongetje, echt balletjes met een piemeltje hoor!!
    Bij een kennis van mij was ook met 13 weken het heel duidelijk een jongetje (in ieder geval duidelijk geen navelstreng)

11. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Heb even een screenshot gemaakt van het moment dat ik het het duidelijkst zie!

12. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik vindt het ook heel duidelijk een jongetje, ziet er precies zo uit als bij ons met 15weken. dat si nu 4x bevestigd dat het een jongen is. je zit heel duidelijk een balzak en een peimel.
    maar ga je er niet te veel op blindstaren want wij kunnen het allemaal mis hebben!:)

13. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Ja ik vind het heeeeeeel duidelijk een jongen, piemel, en balzak!
    Meisje ziet er echt heel anders uit!

14. Visje

Visje Actief lid

19 jan 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel. Dat dacht ik ook te zien!:D

15. Visje

Visje Actief lid

19 jan 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fioon, das handig zo'n screenshot!
    Die shot vond ik zelf juist niet zo duidelijk, omdat ik "dat wat uitsteekt" juist op de navelstreng vindt lijken die je in het begin van het filmpje tussen de beentjes ziet (vanaf zijkant).

16. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Deze moet je in deze periode nooit gebruiken (of vanuit gaan) een meisje heeft namelijk ook een uitsteeksel tot max. 16 weekjes ong. Van bovenaf gezien lijkt het dan altijd een jongen maar kan net zo goed dus een meisje zijn.

@Ts: heb het filmpje bekeken. In begin zie je duidelijk dat de navelstreng in de weg ziet en op het laatst twijfel ik nog een beetje. Durf hier geen uitspraak over te doen. Nog heel even geduld hebben I know is lastig :p wel mooie echo trouwens.

17. Visje

Visje Actief lid

19 jan 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Veronique86 dank voor je reactie!
    Ik dacht zelf ook aan een jongen, maar twijfelde om dezelfde reden als jij aangeeft.
    Ik vind het daarom zo opmerkelijk dat iedereen zo stellig zegt dat het heel duidelijk een jongen is:(
    Wat jij zegt klinkt wel logisch!
    Ik moet idd nog een paar weekjes geduld hebben;):D

18. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik denk een jongen
    hopelijk word het snel bevestigt

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Aan de hand van het filmpje zou ik ook zeggen dat het een jongtje is :D
    Het kan natuurlijk nog alle kanten op maar ik denk wel dat het heel duidelijk in beeld kwam!

Ik ben benieuwd naar de geslachts bepaling.

20. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    en weet je het inmiddels al? ik denk namelijk ook een jongen, volgens mij zie je duidelijk een piemeltje???
    groetjes

Deel Deze Pagina