Wanneer 3d echo laten doen?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door wiebertje, 27 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Hallo Dames:)

Ik vroeg me af wanneer nou een mooie tijd is om een 3d echo te laten doen ik zag ze voorbij komen van 17 weken is dat een beetje de tijd om te beginnen ik weet wel dat op een gegeven moment het kindje te groot is en niet goed te zien.

Bij mijn eerste kindje hebben we het met 31 weken gedaan hij liet zich niet echt goed zien omdat de hele tijd met zijn handen voor zijn ogen zat;).

Wat raden jullie aan :(

Alvast bedankt voor het antwoord

Gr Wiebertje

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik ben met 30 weken geweest maar niet goed te zien placenta ervoor en baby lag er met zijn neus in...

Nu ga ik met 34 weken terug hopen dat het nu wel lukt

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

bij mij werdt rond de 25 weken aangeraden.
    Ik was 26 weken en heb een prachtige pret echo gehad!

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    3d-echo's zijn idd het mooist rond de 25 weken. Dan komt er al een beetje babyvet op, maar past het ook nog wel aardig op het beeld.
    Ik heb goede ervaringen met Baby View.

5. kiwija

kiwija Lid

4 nov 2010
    69
    1
    8
    hallo, ik heb met 27 weken een pretecho laten doen, en het was goed te zien, ik vond het geweldig. het ligt er natuurlijk het meeste aan hoe je kindje ligt en de placenta.
    ik zal er straks ff een foto als voorbeeld bijdoen.
    greetzzz

6. kiwija

kiwija Lid

4 nov 2010
    69
    1
    8
    hier is bijv. al een voorbeeld met 27 weken:

7. kiwija

kiwija Lid

4 nov 2010
    69
    1
    8
    nog eentje:

8. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Wij zijn met 26 weken geweest, en het was super mooi!
    We hebben mijn ouders en mijn schoonouders meegenomen als verassing. Dat was erg leuk.

9. kiwija

kiwija Lid

4 nov 2010
    69
    1
    8
    met de oogjes een beetje open:

10. kiwija

kiwija Lid

4 nov 2010
    69
    1
    8
    en de laatste: een lachje!!! (heb er nog veeeel meer hoor, maar anders blijf ik je gek maken met mijn foto's!!!hihihih

11. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    @kiwija prachtige foto's hoor kom maar op haha.

ik had de eerste in het ziekenhuis laten doen met alles foto's en film alleen jammer van ons mannetje die zich heel soms maar even liet zien en vervolgens weer met zijn armpjes voor zijn hoofdje zat het enige wat ik nog wel weet is dat de kleine als best zwaar werd en dat lange op je rug liggen echt geen pretje was.

Ik denk dat ik nu een afspraak met 25 weken laat maken heeft hij/zij denk ik ook wat meer babyvet.

12. kiwija

kiwija Lid

4 nov 2010
    69
    1
    8
    dank je! hahaha!
    ja, dat klopt wel wat je zegt als de baby wat zwaarder wordt, dat het niet fijn is om zo lang op je rug te moeten liggen!
    en idd, 25, 26 weken is een mooie tijd, zolang de baby er goed voor ligt, krijg je prachtige foto's!!!
    succes ermee, of beter gezegt: veel plezier!!!

13. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Heb een afspraak staan met 24 weken :) Weet niet of het goed is maar heb op de site van het echobureau mooie plaatjes gezien rond die tijd :D Babyview.nl | Kriebels in je buik! kan je eens kijken ;)

14. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    wij laten ook met 25weken een pret echo maken 3d, ze hadden ons aangeraden rond die tijd een echo te laten maken, omdat dan alles nog mooi in beeld te zien is (hopelijk dan hé..)

15. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik had het de vorige keer met 23 weken, dat was te vroeg. Nu met 25 weken gepland. Wilde eigenlijk ietsje later, met 26-27 weken, maar ivm pasen enz ging dat niet.

16. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Wij hebben het met 26 weken gedaan (werd ook aangeraden) en het was echt super!

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier doen we het met 28 weken de vorige hadden we met 32 weken. ging nog wel maar was op het randje dus nu iets eerder met 27/28 wken

18. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Met 26 weken een super echo gehad, met 28 weken lag ze diep in mn bekken en viel een beetje tegen..

Deel Deze Pagina