gewoon een vraagje

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by sandra3012, Feb 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sandra3012

Jan 16, 2012
    15
    0
    0
    ik werk fulltime
    Amstelveen
    Ik heb nu 3,3 weken geleden een miskraam gehad en had na een week al weer een negatieve test, had twee weken geleden ineens steken in mijn buik en vanaf vorige week ineens pijnlijke tepels.
    Vanaf vandaag misselijk maar ook erg sjagerijnig en het idee dat ik ongesteld moet gaan worden maar ook erg het gevoel dat ik zwanger kan zijn.
    Ik heb normaal een cyclus van stipt 28 dagen en na mijn vorige miskraam was dat ook weer precies zo.
    Voel me wel zwanger maar durf het niet te testen omdat het nog zo vroeg is.

Mijn vraag is kan het zo snel na een miskraam zwanger zijn en wanneer is het de beste tijd om te gaan testen?

Ben erg bang dat ik het te graag wil en daardoor alles voel wat er misschien helemaal niet is.

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Het kan absoluut zo zijn dat je je eerste eisprong weer direct hebt bevrucht! Je telt de dag van de miskraam als eerste dag van je laatste menstruatie. Wacht nog een dagen tot dat het 4-4,5 wkn geleden is en dan zou ik het toch wagen.....de test. Maar misschien zijn het ook klachten van je aankomende menstruatie..... blijft spannend

Imke

Share This Page