vanavond weer een echo...bijna 30 wk

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by giebel, Feb 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. giebel

giebel Fanatiek lid

Aug 26, 2011
    2,566
    601
    113
    Hoi,

omdat bij de 20-weken echo te zien was, dat de placenta heel dicht op de baarmoedermond lag, moest ik met 30 weken weer komen. Waarschijnlijk zou de placenta met het groeien van de buik, wel meegroeien en zo zou het ''probleem'' zich wel oplossen, maar voor de zekerheid wilde ze dat toch even bekijken...

Vandaar dat ik vanavond weer ''mag'' voor een echo. Aangezien de echoscopiste ons al vertelde dat dit eigenlijk altijd wel goed kwam, en ook de verloskundige nog nooit had meegemaakt (wanneer de placenta wel aan 1 kant van de baarmoedermond ligt) dat het niet goed kwam, heb ik eigenlijk alleen maar heel veel zin in deze echo.

De kans dat het ''probleem'' waar we voor gaan, goed is, is dus heel groot. En dan kunnen we ons kindje wel weer even zien! De mevrouw wilde de vorige keer een 3d foto maken, maar 't kindje had steeds de handjes voor 't gezicht (en voetjes) dus lukte niet. Ze zei toen dat ze 't dan nu wel weer zou proberen. Hopen dat hij of zij vanavond wel wil meewerken;) Ben zo nieuwsgierig!

Is een echo met 30 weken mooi, of is 't kindje dan haast al te groot om nog mooi in beeld te krijgen?

2. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,282
    0
    0
    Limburg
    Veel plezier! Geniet ervan!
    Ik heb geen idee of het kindje nog in beeld past.
    Bij onze VK hebben we standaard met 30 weken nog een echo.

Share This Page