Ik heb tot nu toe een top zwangerschap. Maar vandaag toen ik van het werk kwam kreeg ik me toch steken in mijn onderbuik. Net alsof je pijn in je zij krijgt van bijv. cola drinken en dan gaan rennen(!) alleen dan een suk lager. Het deed echt zo een zeer, zouden dat mijn spieren zijn, ik heb best veel gedaan op het werk, misschien een hint van mijn lichaam ? Maak me best wel zorgen.
volgens mij is dat bandenpijn wat jij omschrijft. Ik ken het namelijk! maar dan als ik heel snel opsta of als ik moet niezen.. Liefs kiss
Ben er al iets geruster op, omdat het nu afgezwakt is. Maar dat het zo ineens kwam opzetten en alleen bij het lopen. bedankt i.i.g.
Ik heb het ook. Inderdaad als ik te snel opsta. Laatste week ook met fietsen.... lastig! Maar het is gelukkig wel snel over. Groetjes, Dana
ik heb het ook en dan alleen aan de rechterkant want me linkerspier is geamputeerd vijf jaar terug alleen ik heb de pijn continu zelfs als ik ga plassen of poepen of alleen een wind laat en tijdens het lopen voel ik het tja eigenlijk dus altijd weet ook niet of dat normaal is maar goed moet morgen naar de chirurg voor controle en dan hoor ik het wel.
fijn om te horen dat het wel "gebruikelijk" is, dat het wel meer voorkomt dan he (fijn is anders natuurlijk). Het is gewoon omdat ik tot nu toe echt nog nergens last van heb gehad van pijntjes, dus dan is alles wat pijn doet enz. meteen akelig. bedankt