Ben vanmorgen van de trap gevallen met mijn dochtertje, ze heeft gelukkig niks. Nou weet ik nog niet zeker of ik zwanger ben maar ik ging een half uurtje na de val even naar de wc en toen dacht ik even dat ik ongi was geworden maar na een beetje bloed verder niks meer, hoop maar dat als ik zwanger ben/ was dat er niks is mis gegaan.!
Oh meissie toch, maak je geen zorgen ,als er een beebs in je buik zit is ie nog heeeeeeel goed beschermd hoor! Kan alleen kwaad voor je eigenrug, das alles. Hoop dat je je niet teveel pijn hebt gedaan en je dochtertje ook niet?
Nee mijn dochtertje heeft gelukkig niks, al viel ze wel met haar hoofd op de trap, ze huilde meer van de schrik geloof ik want het was zo over. Maar mijn rug, hoofd en voet zal morgen wel helemaal pijn doen op mijn voet zit ook een bultje die goed zeer doet. Ik doe morgen maar weer een zwangerschapstest want ik heb eergisteren een positieve test gehad en gisteren een negatieve maar ja het waren 2 verschillende merken.
Zou je trouwens zo snel al gaan vloeien als het een miskraam was? Verder trouwens geen bloed meer gezien.
Tjeemig dat is schrikken. Ik heb inderdaad begrepen dat zoiets geen kwaad kan voor een vrucht. Maar al 6 dagen overtijd? FF testen? Suc6.
Ah, had ik oo, predictor zeker, die test pas bij een flinke concentratie hormonen positief...Geloof dat in NL Kruidvat vrij gevoelig is...Spannend, ik duim voor je!
ik maak me toch wel zorgen hoor had weer een hele vage test, zag het alleen in het licht maar stel dat het toch zo is dan vraag ik me toch af waarom ik gisteren bloed verloor. Grrrr had ik maar eens een duidelijke test!
Ik zou zeggen ja een clearblue digitaal halen. Deze zegt duidelijk zwanger of niet zwanger. Niks geen vage strepjes oid. Gewoon duidelijkheid. Hoe gaat het verder met je na de val?