Placenta voor uitgang bij wie schoof hij op?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Junejunos, 20 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Junejunos

Junejunos Actief lid

23 dec 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op de 20 weken echo was te zien dat de placenta geheel voor de uitgang lag
    Volgens de echoscopiste kan hij niet meer verdwijnen een heeeeleee kleine kans.

Ik zie na drie super snelle makkelijke bevallingen zonder enige nasleep zo op tegen een keizersnede dat ik er echt van slag door ben

Bij wie schoof hij nog op en dan geen randje maar een heel stuk?

2. leetje

leetje Actief lid

31 jan 2008
    374
    0
    16
    Bij mij!

Bij mij lag ie er met 19 weken nog helemaal voor, en met 25 weken was ie helemaal omhoog 'geschoven'. Ik moet wel zeggen dat ik een enorme buik had dus misschien heeft dat meegeholpen aan het feit dat ie bij mij toen is opgeschoven.

Ik raad je wel aan rustig aan te doen, ze doen er in Nederland naar mijn idee nogal luchtig over, terwijl ze hier je meteen niet meer laten werken en je niet meer mag tillen en inspannen. Misschien zijn ze hier juist weer wat overdreven, maar toch...je hebt meer kans op bloedingen omdat de placenta voor de uitgang ligt.

Ja, en als ie niet opschuift dat wordt het een keizersnede, maar dat zie je dan wel weer toch?!

3. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Vriendin van mij zelfs met 30 weken nog placenta previa totalis, maar met 38 weken ingeleid en gewoon vaginaal bevallen! Dus zelfs in 8 weken nog genoeg opgeschoven!

Schoonzus met 20 weken ook placenta previa, en verschuift nu ook duidelijk. Je weet het nooit zeker! Maar, een ding is wel zeker... Je kunt er zelf niets aan veranderen meis!

4. roos85

roos85 Bekend lid

6 dec 2012
    537
    3
    18
    Ook bij mij bij de 20 weken echo lag ie voor de uitgang. Extra echo gehad met 32 weken en hij was keurig omhoog geschoven.
    Bij mij zeiden ze juist dat het bijna altijd vanzelf omhoog meekomt, dus geen reden voor zorgen.

5. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    bij mij ook met 20 weken echo ervoor en met 32 weken echo was het goed moest anders ook met keizersnee.

6. toetje2013

17 mrt 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook met 20 weken voor de uitgang. Met 32 weken echo was hij helemaal opgetrokken.

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier met 20 wkn voor de uitgang met 24 wkn nog. Nu met 30 wkn weer komen

8. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    hier een voorliggende placenta waarbij ze bang waren dat het voor uitgang zou liggen

Het is uiteindelijk alleen voor blijven zitten en gelukkig niet voor de uitgang!

9. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Bij mij lag hij ook voor de uitgang, met 32 weken was hij opgeschoven.

Deel Deze Pagina