Met 9 weken. Was de bedoeling met 10 weken maar ik bleek minder ver doordat ik een onregelmatige cyclus had en het exacte eisprong moment niet duidelijk was.
Eerste met exact 6 wkn maar dat was vanwege bloedverlies, en ik liep toen nog op de fertipoli. Afsluitende echo in het zkh was met 8,5 wk. Met 10,5 wk had ik de intake en echo bij de vk. Was alles op een normale manier gegaan dan is bij mijn vk een intake rond de 10 of 11 wkn normaal.
Hier met 7 weken, maar dat is ivm een verhoogd risico op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap na een icsi behandeling
Met 5 w en 3 dagen had bloedverlies en onregelmatige cyclus z'n hartje klopte al mooi dus was vooruit gezet naar 7 weken maar met de termijn echo bleek dan z'n hartje toch echt al klopte met 5w3d kwam overigens wel weinig voor zij ze
7wk en 6dgn, ik heb een heel onregelmatige cyclus, wist niet precies hoe ver ik was, was een verassing dat het al ruim 7wk was, vlk had me gewaarschuwd dat, als het nog heel kort was, er nog geen hartactie zou zijn.
Bij mijn miskraam 5+5 omdat ze aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap dachten, bij deze ga ik m bij 7 weken krijgen.