is dit een normale echo voor 5 weken en paar daagjes

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door kittyke, 14 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kittyke

kittyke Actief lid

3 dec 2014
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren vroege echo gehad ivm herhaaldelijke miskramen en bloedverlies verloskundige kon nog niet veel zeggen baarmoeder zag er netjes uit en zwanger was veel baarmoederslijmvlies te zien ik sluit de foto ff bij

Bijgevoegde bestanden:

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Bij mij was er bij 5+1 (terwijl ik dacht maar drie dg overtijd te zijn) verdikt baarmoederslijmvlies en een vruchtzakje te zijn
    Ik heb helaas geen echo dus kan het niet vergelijken

Maar volgens mij hoef je bij vijf wk nog niet veel te zien. Wanneer nag je weer?

3. kittyke

kittyke Actief lid

3 dec 2014
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgende week woensdag avond mag ik terug komen

4. manouk81

manouk81 Bekend lid

21 mei 2012
    506
    1
    18
    Bij mij was met 5,3 alleen een ring zichtbaar.

5. kittyke

kittyke Actief lid

3 dec 2014
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb er geen verstand van is er bij mij ook een ring of niet ben een leek wat dit betreft hihi

6. Dunc1984

Dunc1984 Bekend lid

15 jun 2011
    532
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bij mij was een zwangerschapsring met dooierzakje te zien met 5 weken.. Verder niets. Zal zo eens kijken of ik de echofoto kan vinden (heb hem hier ergens staan!)

7. kittyke

kittyke Actief lid

3 dec 2014
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand die mijn kan zeggen of er een ring te zien is snik zo onzeker

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Niet onzeker zijn.
    De vk zei toch dat alles er voor nu goed uit ziet?

Ga afleiding zoeken deze week. Leuke dingen doen :)
    Stress is niet goed voor je meid.

9. Dunc1984

Dunc1984 Bekend lid

15 jun 2011
    532
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb er ook geen verstand van, kan alleen laten zien wat er bij mij te zien was...!

Ik was toen ook 2 weken lang erg onzeker, maar je moet vertrouwen op de vk. Als zij zegt dat het goed is voor de termijn...

Bijgevoegde bestanden:

10. leetje

leetje Actief lid

31 jan 2008
    374
    0
    16
    Bij mij was dit de echo, teruggerekend was ik toen 5 weken en 4 dagen...heb er net als Dunc niet veel verstand van maar ik maakte me ook een beetje zorgen omdat er nog niet veel te zien was, maar wat weken laten was er een beebje met een hartje...gewoon rustig blijven..is makkelijker gezegd dan gedaan maar je kunt niets anders dan gewoon afwachten...je bent zwanger dat is een feit, en laat het nu rustig aan groeien!

Bijgevoegde bestanden:

11. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Nee, dit is geen normale echo voor 5 weken.Met een beetje apparatuur zou je nu een ring moeten zien, en die is er niet.
    Maar....Misschien ben je wel korter zwanger, latere eisprong, trage innesteling...het kan allemaal nog! Ff afwachten...zit niets anders op meid.

12. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Deze echo ziet eruit als mijn echo bij achteraf 4+3. Ik ging naar de gyn omdat ik dacht mijn spiraal kwijt te zijn. Deze bevestigde dat en zei ook dat mijn baarmoederslijmvlies verdikt was en ik mogelijk zwanger zou zijn. Dat moest ik maar afwachten :-/... Uiteraard thuis een test gedaan en zwanger.

13. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Is je echo inwendig gemaakt?

14. kittyke

kittyke Actief lid

3 dec 2014
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja was een inwendige echo

15. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Voor 5 wkn en paar dagen zou je idd veel meer moeten zien dan alleen verdikt baarmoederslijmvlies. Dit beeld had ik in week 4.

Kan het niet zijn dat je korter zwanger bent?

16. kittyke

kittyke Actief lid

3 dec 2014
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik weet niet hoever ik ben eigenlijk ik heb 6 dec menstruatie gehad toen dacht ik 2 januari weer een menstruatie te hebben maar die duurde maar 2 en halve dag wel vrij veel maar zonder stolsels en zo wat normaal bij ongesteld is daarna test gedaan was positief bleven ook oplopen toen afgelopen zaterdag cb gedaan die zei 2-3 weken gisteren weer roze verlies gehad maar heel weinig alleen bij afvegen dus en toen deze echo dus ik weet het gewoon niet meer hoe en wat

17. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

9 feb 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben ze gekeken naar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap?

18. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Dit is die van mij met 5+5 er was zelfs al een hartslag te zien. Rechts onderin zit het vruchtje. Maar als er gezegd word dat het er goed uit ziet dan tja is het niet anders dan ongeduldig afwachten tot de volgende echo ;) Veel succes!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina