eerste echo gehad alleen vruchtzakje

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by , Oct 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

vanmiddag echo gehad en ze zagen alleen een vruchtzakje al zei ze wel in eerste instantie dat ze wat zag maar kon het niet goed zien
    en was niet helemaal rond maar mocht geen probleem zijn alleen dacht de gyn dat ik minder ver zwanger ben dan 6 wk en 3 dg dus volgende week terug komen dan moeten ze in ieder geval wat meer kunnen zien

is nu afwachten kan alle kanten nog op gaan
    symptonen zijn nog vol op aanwezig alleen is weer een week in de zenuwen zitten en in de stress of alles wel goed zal gaan heb geen bloed verlies

dus maar weer afwachten .......

vruchtje nog niet gezien wie weet volgende week

liefs kaley

2. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    jeetje zeg dat is nog een onzekerheid...je zou toch verwachten als je 2 wkn geleden duidelijk positief test wat in principe gelijk staat aan minimaal 4 wkn (2 wkn na conceptie) dat er nu wel wat te zien zou moeten zijn.....

heb je in de tussentijd nog bloedverlies gehad?

ik bedoel tijdens de periode dat je je menstruatie verwachte?

ik heb een foto van 5 wkn en 4 dgn in mijn album staan, misschien is die een beetje gelijkwaardig aan hetgeen jij op de echo zag?

bij mij was er toen ook niet veel te zien, maar in ieder geval wel duidelijk een vruchtzakje met klein vruchtje erin maar hij kon niet vertellen of hij al hartaktie zag....

3 wkn later was het overduidelijk...

waarschijnlijk ben je toch minder ver dan gedacht?

succes met wachten meid..

gr.smoekie

3. Niet meer actief

hey smoekie

duidelijk een vruchtzakje gezien en ze meende in eerste instantie ook vruchtje te zien maar zei is nog zo ienimini ...maar was zwanger dat was duidelijk er waren geen bijzonderheden alleen vond ze het vruchtzakje niet mooi rond maar als ik al die echo's zie dan was die van mij ronder zag zelfs een echo die was langwerpig

volgende week weer een echo ze vermoeden dus ook dat ik minder ver was dat mijn eisprong later was en innesteling ook maar dat zou ook verklaren dat ik 28.29 sept zo ziek ben geweest en iets bruin/afscheiding had is dat innesteling geweest dan zou ik dus nu 5 weken zwanger zijn en niet 6 wk en 3 dg

voel me verders goed hoor op mn darmen na dan ik kan al 4 dg niet naar toilet heb nu lactoloze gekregen van de huisarts gisteren maar werkt nog niet .....

liefs kaley

4. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    nou wees dan maar blij dat je volgende week al weer terug mag komen voor een nieuwe echo, vaak doen ze dat pas weer na pakweg 2-3 wkn zodat ze met zekerheid kunnen zeggen of het vruchtje wel goed is en of je in de tussentijd niet alsnog "gewoon" ongesteld wordt :(

ik heb wel meerdere foto's gezien hoor waarbij het vruchtje niet "mooi rond"was heb überhaupt nog nooit gehoord dat een vruchtje mooi rond moet zijn...

maar goed ga er gewoon van uit dat je wat korter zwanger bent dan gedacht en dat het gewoon nog heel pril is...

veel succes met wachten meid dat is altijd het ergste van alles liest wil je direct een nieuwe echo

gr.smoekie

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Kaley: jeetje dat moet wel schrikken zijn geweest! Ik hoop dat het allemaal goed zit en dat je volgende week gewoon een mooi echo hebt met een kloppend hartje!

6. Niet meer actief

ja is ook zo weer een week in spanning wachten maar is niet anders mocht het wel fout gaan is er toch niks aan te doen

ze zei positief is wel dat je erg vruchtbaar bent na de operatie in juli 2006 want raak steeds wel zwanger ... dus de operatie was wel goed geslaagd en meestal moet je meerdere miskramen doorstaan zei ze om een goede afloop te krijgen ........

we wachten het maar weer af en hopen en duimen op een goede afloop

mijn (.)(.) zijn nog zeer pijnelijk en misselijkheid is er ook af en toe vanmorgen voor het eerst boven de emmer gehangen
    dus we zien wel

liefs kaley

7. Niet meer actief

hey meiden

voel me verders prima geen bruine afscheiding weer gehad dus dat heeft te maken gehad met mijn moeilijke stoelgang ....het enige wat ik heb is afscheiding eiwit achtig en verders niks nada ja misselijk bij vlagen

en nog steeds veel plassen en pijnelijke (.)(.) zelfs mn tepels auws ....dus ik ga er gewoon vanuit dat ik 5 weken zwanger ben ipv 6 weken en 3 dg
    de eisprong zal later plaats hebben gevonden en dus de innesteling ook

blijf positief en als ik al die echo foto's bekijk was het vruchtzakje bij mij ronder dus daar maak ik me ook niet druk om ....ga nu gewoon genieten en volgende week weer echo

liefs kaley

8. jolien

jolien Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,223
    0
    0
    he bah meis!Wat vervelend!Tja helaas zit er dan niks anders op dan wachten.Mijn echo was idd ook langwerpig,maar dat maakt volgens mij echt niks uit hoor!Had twee weken later een mooie ronde!

probeer er gewoon lekker van te genieten!

liefs

9. Niet meer actief

Heej kaley

Ik heb ook een echo in me album staan, van 6 weken en2 dagen.
    Daar zie je ook bijna niks, maar we zagen wel het hartje kloppen.

Suc6 bij de volgende echo!

10. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Hey,

Nog geen zorgen maken hoor. Ik had precies hetzelfde. 2 Weken later een vruchtje met kloppend hartje.

11. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Spannend meid, sterkte met het wachten!

Wat voor operatie heb jij in 2006 eigenlijk gehad dan?

12. Niet meer actief

sterilisatie hersteloperatie

en alles is goed gelukt .....

ik maak me verders maar geen zorgen komt wel vaker voor las ik overal over 5 daagjes weten we meer hou jullie op de hoogte

liefs kaley

13. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Goed zo, geniet ervan!

14. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Kaley,
    He bah wat schrikken je nieuws, zag je toevallig hier wilde even buurten!
    Wat wordt het je spannend gemaakt zeg! Goed dat je je niet te veel zorgen wilt maken. Hou het vol en hou ons op de hoogte.

Groet,
    Anna

Share This Page